fbpx
 
fmcg
Marek Młodożeniec
Sotrender
Analityk danych z 15-letnim doświadczeniem w badaniach. Badacz rynku (MDM Dendrite, Millward Brown), specjalista R&D (Gemius, 4P Research Mix), Data Scientist (OPI PIB, Stratosfera by Deloitte), obecnie zajmuje się analizą ruchu w sieci w firmie Sotrender. Szkolenia dla badaczy oraz zajęcia ze studentami z zakresu statystyki, programowania i wizualizacji danych prowadzi od 2008 roku.

fmcg
Anna Rychlik
Re-Frame & Grow

Doradca i trener biznesu specjalizujący się w obszarze budowania Wizji Kategorii, Category Management, Perfect Store oraz efektywnego wykorzystania badań i analiz rynkowych w biznesie.

Czerpie z 25 lat doświadczenia zawodowego w międzynarodowych organizacjach FMCG: SEITA (obecnie Imperial Tobacco) i MARS Polska po stronie rynkowej i produkcyjnej. Jako wieloletni kierownik badań i analiz rynkowych w Polsce i w regionie CE odpowiadała za budowanie ekspertyzy kategorialnej i jej efektywną aplikację do strategii portfolio / dystrybucji / cenowo – promocyjnej / komunikacji i do projektów category management. Senior manager działu CMI & Category Management, lider rozwoju i wdrażania Wizji Kategorii do sieci handlowych.

Certyfikowany Category Manager (GS-1 Institute Germany). Certyfikowany Coach ICC. Członek PTBRiO (Polskie Towarzystwo Badania Rynku i Opinii).


fmcg
Katarzyna Gawlik
Deloitte Digital
Od 15 lat wspiera decyzje biznesowe wiedzą o klientach, użytkownikach i interesariuszach podejmowanych działań. Obecnie jako Experience Design Senior Manager zarządza projektami z obszaru projektowania usług i produktów cyfrowych oraz customer experience w Deloitte Digital. W wolnym czasie uczy, szkoli, pisze książki i artykuły oraz przygotowuje doktorat z zarządzania.

fmcg
Zuzanna Chodyra
Santander Bank Polska
23 lata doświadczenia zawodowego w dużych organizacjach (T-Mobile, Medicover, PLAY, Santander Bank Polska); pełniła role menedżerskie w obszarach obsługi klienta, zarządzania jakością, zarządzania szkoleniami; od 2012 zajmuje się zarządzaniem doświadczeniami klientów; odpowiedzialna za wybudowanie procesów i narzędzi CEM w PLAY, aktualnie w Santander Bank Polska buduje podejście CX w Pionie Bankowości Biznesowej i Korporacyjnej. Z wykształcenia socjolog, studia podyplomowe z psychologii biznesu; dzielenie się wiedzą na temat CX uważa za swoją misję, chętnie opowiada i inspiruje na konferencjach branżowych organizowanych dookoła tematyki Customer Experience.