fbpx
 
trendy
Agnieszka Warzybok
ABM/decode
warzybok
Badaczka społeczna i marketingowa.


Baczna obserwatorka rzeczywistości i trendów konsumenckich. W branży badawczej od 2010 roku. Specjalizuję się w prowadzeniu i realizacji projektów związanych z doświadczeniami klientów, budowaniem relacji z klienta z marką, wizerunkiem marek oraz badań na potrzeby B2B. W pracy ceni niestandardowe podejście, łącząc różne metody badawcze i podejścia metodologiczne

powrót do listy trenerówprawo

Moje szkolenia:

impro5
Bart Jurkowski
I’MPRO IMPRO
bart l
psycholog, improwizator, założyciel I’MPRO IMPRO - organizacji rozwijającej kompetencje miękkie i umiejętność skutecznego działania bez schematów wśród managerów, zespołów i firm.


Ex-Senior Consultant w Deloitte Digital. Odszedł z korporacji, żeby poświęcić się teatrowi improwizacji, którego uczył się w Warszawie, Los Angeles i Chicago. Realizował warsztaty impro m.in. dla Google, PKO S.A. oraz mBank oraz prowadzi pierwszy w Polsce kurs improwizacji stosowanej na kierunku MBA w Collegium Humanum. Po godzinach wykłada UX design na SGH i Politechnice Białostockiej oraz występuje w Musicalu Improwizowanym i innych projektach warszawskiego Klubu Komediowego.

powrót do listy trenerówprawo

biznes
Krystyna Jarek
Booster of Innovation DESIGN & TECH
jarek l
Jestem założycielką i CEO HUBu działającego w trzech obszarach: STUDIO │ LAB │ INSTITUTE.


Projektujemy innowacje i rozwijamy biznesy z wykorzystaniem metod Growth Hacking. Współpracujemy z dużymi klientami oraz ze startupami. Pracowaliśmy dla: ING Bank Śląski, Tauron Polska Energia, Lotte Wedel, Epson, Network Map, Smart Media, Fundacja Przemysł Przyszłości, GovTech Polska. W 2020 Booster of Innovation został uznany jako Startup Pozytywnego Wpływu. Tytuł przyznawany jest przez Koźmiński Hub. Doświadczenie zawodowe zdobywałam m.in. w Kompanii Piwowarskiej, ING Banku Śląskim, gdzie pracowałam w Centrum Innowacji, Marketingu, Badaniach Rynkowych, Trade Marketingu, Sprzedaży, Logistyce.

powrót do listy trenerówprawo

badania satysfakcji
Grzegorz Kosiński
Netguru
kosinski r


Przez większość kariery odpowiedzialny za analizę feedbacku konsumenta, projektowanie pro klienckich rozwiązań bankowych oraz usprawnianie już istniejących. Prowadził, zakrojone na cały bank, programy badań satysfakcji dla klientów indywidualnych i biznesowych. Koordynował międzynarodowe projekty badań satysfakcji oraz wdrażał narzędzia do zbierania feedbacku klientów.

Obecnie, odpowiedzialny za inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań opartych o potrzeby klienta. Bada obecne i przyszłe trendy w standardach obsługi, zastanawiając się jak wyjść naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom klientów.

Profil na LinkedIn

powrót do listy trenerówprawo

Moje szkolenia: