fbpx
 
badania satysfakcji
Arkadiusz Wódkowski
ABM Agencja Badań Marketingowych
wodkowski r
 Prezes ABM Agencji badań Marketingowych


Urodzony w 1969 r. w Warszawie. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. W badaniach marketingowych od 1990 r. Szefuje firmie ABM, która oceniana jest jako najlepsza w Polsce w jakości obsługi klientów. W latach 2008-2012 Prezes PTBRiO. Laureat nagrody Mercator w dziedzinie badań jakościowych. Zwycięzca Kongresu Badaczy w 2005 roku. Żona Eliza, córki Weronika i Wanda. Hobby: brydż, tenis, tango argentyńskie i podróże kamperem.

powrót do listy trenerówprawo

Moje szkolenia:

szk mod heade8d
Katarzyna Lusińska
Ipsos Polska 
lusinska r
Od prawie 20 lat zajmuję się badaniami marketingowymi i strategią. Doświadczenia zdobywałam pracując w kilku z topowych agencji. Od 2016 roku pracuję w Ipsos, odpowiadam za rozwój relacji z klientami oraz za błyskotliwość i użyteczność zarówno rozwiązań badawczych jak też dostarczanych rekomendacji.

Przez kilka lat prowadziłam zespół zajmujący się badaniami jakościowymi, to pozwoliło mi dobrze zidentyfikować i zrozumieć potrzeby zarówno klientów jak też badaczy. Tę wiedzę bardzo chętnie przekazywałam i przekazuję w czasie szkoleń dotyczących narzędzi, moderowania, stawianiem wskoków i rekomendacji.


Ogromnie cenię sobie wszechstronność i intelektualne bogactwo, dlatego badania i strategię polubiłam od pierwszego projektu i tak zostało do dziś (choć nie ukrywam, czasami bywa trudno). Bycie pomostem między konsumentem a marką; szukanie insightów i budowanie strategii to bardzo gratyfikujące zajęcia. Polecam.


service design3
Magdalena Urban
RESEARCH BREATH / Santander Bank Polska
urban l
Jestem socjologiem – to mój zawód, ale również pasja. Przede wszystkim jestem też idealistką – badania realizuję po to, aby ludziom było lepiej. Aby wprowadzane rozwiązania odpowiadały na ich rzeczywiste, a nie sztucznie wytworzone, potrzeby. Aby korzystanie z usług nie przysparzało problemów, a było intuicyjne i proste. Aby krajowe i samorządowe programy rozwojowe były trafnie ukierunkowane na obszary wsparcia i przełożyły się na wzrost jakości życia mieszkańców.

Badaniami zajmuję się od 10 lat. Obecnie pełnię funkcje:
● Founder & CEO w Research Breath, gdzie koordynuję i prowadzę badania, ewaluacje, projektuję usługi oraz przygotowuję strategie
● Research & Service Design Lead w Santander Bank Polska, gdzie prowadzę procesy badawcze oraz projektowe w segmencie klientów korporacyjnych.

Wcześniej:
● Starszy specjalista w Oddziale Ewaluacji i Oceny w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Wielkopolskiego, gdzie koordynowałam badania ewaluacyjne dotyczące wdrażania WRPO 2014+ oraz WRPO 2007-2013 (m.in. obszary rynku pracy, innowacyjności)
● Badacz w PBiD „Re-Source”, gdzie realizowałam badania ewaluacyjne w ramach RPO, POKL, POIG

Członkini:
● Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii
● Polskiego Towarzystwa Ewaluacji

powrót do listy trenerówprawo

statystyka h
Paweł Wójcik
Wydział Zarządzania UW
wojcik
 

Doktor psychologii. W latach 1990-1995 dyrektor badań w agencji badawczej DEMOSKOP. Od 1996 do 2008 Członek Zarządu agencji badawczej IQS and Quant Group. Od 2008 do 2013 wiceprezes agencji badań marketingowych 4P Research Mix. W latach 2013-2016 Business Development Director w Millward Brown. Head of Research and Analysis w domu mediowym Mullen Lowe Media Hub w latach 2017-2020. Jest również adiunktem w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Posiada ponad dwudziestopięcioletnie doświadczenie w badaniach marketingowych. Specjalizuje się w analizach segmentacyjnych konsumentów i modelowaniu marketingowym. Autor książki „Psychografia Konsumentów” wydanej w 2017 roku.

powrót do listy trenerówprawo