Ogromnie cenię sobie wszechstronność i intelektualne bogactwo, dlatego badania i strategię polubiłam od pierwszego projektu i tak zostało do dziś (choć nie ukrywam, czasami bywa trudno). Bycie pomostem między konsumentem a marką; szukanie insightów i budowanie strategii to bardzo gratyfikujące zajęcia. Polecam.
Doktor psychologii. W latach 1990-1995 dyrektor badań w agencji badawczej DEMOSKOP. Od 1996 do 2008 Członek Zarządu agencji badawczej IQS and Quant Group. Od 2008 do 2013 wiceprezes agencji badań marketingowych 4P Research Mix. W latach 2013-2016 Business Development Director w Millward Brown. Head of Research and Analysis w domu mediowym Mullen Lowe Media Hub w latach 2017-2020. Jest również adiunktem w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Posiada ponad dwudziestopięcioletnie doświadczenie w badaniach marketingowych. Specjalizuje się w analizach segmentacyjnych konsumentów i modelowaniu marketingowym. Autor książki „Psychografia Konsumentów” wydanej w 2017 roku.