fbpx
 
scena
dr hab. Jacek Wasilewski
Wydział Dziennikarstwa UW, Narrative Impact
wasilewski
 

prowadzi zajęcia z retoryki na Wydziale Dziennikarstwa UW, po 20 letniej współpracy z Jerzym Bralczykiem kontynuuje jego wykłady. Przez wiele lat przygotowywał ludzi do wystąpień publicznych - począwszy od prezesów, zarządów, prokuratorów i sędziów, marszałków i burmistrzów, po kandydatów na prezydenta w debatach. Swoje doświadczenie sceniczne zdobywał w programach telewizyjnych, w prowadzonych przez siebie programach radiowych, podczas konferansjerki eventów branżowych czy w trakcie mów jako keynote speaker. Od ponad dekady zajmuje się też badaniami, więc prezentowanie wyników badań stało się małym, cyklicznym świętem, które warto celebrować. Podczas warsztatów lubi kiedy widać progres, więc stara się żeby był widoczny. Autor kilku książek, m.in. Prowadzeni słowami. Retoryka motywacji w komunikacji publicznej, Mała książeczka o współpracy czy Bezecnik gramatyki polskiej.

powrót do listy trenerówprawo

scena
dr Michał Lutostański
Kantar, SGH
wasilewski
 

W branży badawczej od 2008 roku. Strategy Business Director w Kantarze, adiunkt Instytutu Zarządzania Wartością w SGH, wiceprezes PTBRiO. Swoje doświadczenie sceniczne zdobywał na różnych poziomach - 25 konferencji naukowych, 27 konferencji branżowych, ponad 80 występów w telewizji, moderowanie debat, dyskusji, rozmów, długie godziny wykładania na różnych uczelniach: Uniwersytecie SWPS, SGH, UKSW, APS i oczywiście wielu godzinach prezentacji wyników badań przed klientami. Współautor najlepiej ocenionego w historii wystąpienia na Kongresie Badaczy Rynku i Opinii. Występował również na Golden Marketing Conference, Ringu Gospodarczym Forbesa i Newsweeka, Forum Kobiety w Logistyce czy Konferencji Rzeczpospolitej o rozwoju nowych formatów na rynku retail. Opowiadał również o mniej oczywistych rzeczach, w mniej oczywistych miejscach: np. o Popku Monsterze na otwartych wykładach na ulicy Piotrkowskiej w Łodzi, o punk-rocku na Festiwalu Muzyczne Ogrody w Zamku Królewskim w Warszawie czy o subkulturach na dachu Muzeum Współczesnego we Wrocławiu.

powrót do listy trenerówprawo

cenyhead3
Rafał Neska linkedin2
WiseRabbit
neska
 

Związany z branżą badawczą od 2002 roku (wcześniej: Pentor, TNS, GfK). Socjolog (UW) i ekonomista (SGH). Doradza w obszarze kształtowania strategii cenowej i optymalizacji oferty (w tym NPD) m. in. w: usługach finansowych, telekomunikacji, RTV/AGD, FMCG, artykułach budowlanych, zarówno w segmencie B2C, jak i B2B. Realizował pionierskie projekty wdrażające nowatorskie narzędzie do badań cenowych na polskim rynku (m.in. technikę ACBC [Adaptive Choice Based Conjoint] oraz MBC [Menu Based Conjoint]). W ramach Kongresów PTBRiO prezentował case study dot. rozwoju nowych produktów i technik badania elastyczności cenowej. Współautor rozdziału o badaniach cenowych w kompendium wiedzy o badaniach marketingowych.

powrót do listy trenerówprawo

cenyhead3
Maria Otmar-Szymańska linkedin2
Versuni (poprzednio Philips Domestic Appliances)
otmar2
 

Absolwentka metod ilościowych w ekonomii i systemów informacyjnych w Szkole Głównej Handlowej. Z badaniami rynku i konsumenta związana od 2006 r. Doświadczenie zdobywała po stronie agencji badawczej, a następnie zleceniodawcy badań w firmach reprezentujących różnorodne branże (media elektroniczne, FMCG, dobra trwałe). Obecnie kieruje zespołem i zarządza obszarem insightów konsumenckich i wiedzy rynkowej w regionie CEE. Współautorka rozdziału o badaniach cenowych w kompendium wiedzy o badaniach marketingowych. Zawodowo szczególnie zainteresowana wykorzystaniem badań i danych w procesach strategicznych.

powrót do listy trenerówprawo