Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego wydziału Geografii i Studiów Regionalnych. Ukończyła Podyplomowe Studia z Psychologii Zachowań Rynkowych na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada certyfikat GfK Accredited Trainer Program. Posiada 30-letnie doświadczenie w badaniach panelowych (Retail Audit Panel, Consumer Panel) branży FMCG gdzie zajmuje się zarówno analizą kategorii spożywczych oraz chemiczno-kosmetycznych. W swojej karierze współpracowała m.in. z firmami: Unilever, Coca-Cola, Nestle, P&G, Bonduelle, Kraft, Reckitt Benckiser, GSK, Henkel, Nivea, Mondelez.
Prelegentka na Kongresach Badaczy i Badaczek, jak również na innych konferencjach.
Prowadzi szkolenia wewnętrzne jak i zewnętrzne dla klientów.
Od 17 lat związany z badaniami i analityką. Apostoł synergii z technologią w branży, w której sercu leży człowiek i jego potrzeby. Pracował w Pentor Research International, TNS Pentor, Ipsos, Millwardbrown, VMLY&R/Brand Fibres, Kantar. Szeroki przekrój realizowanych projektów i branż, z największą satysfakcją tam, gdzie sprzężenie technologii pozwoliło na osiągnięcie lepszego, ciekawszego i szybszego insightu. Prelegent Prelegent XXI i XXII Kongresu Badaczy, Forum IAB 2022 i Insummit 2022.
18 lat doświadczenia w pracy badawczo-analitycznej w Polsce i za granicą. Pracował w TNS OBOP, TNS Pentor i VMLY&R Poland/Brand Fibres. Realizował badania dla marek z sektorów FMCG, telekomunikacja, sprzedaż detaliczna, ubezpieczenia, finanse, motoryzacja. Obecnie odpowiedzialny za rozwój narzędzi badawczych VMLY&R Poland/Brand Fibres. Absolwent Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego i wykładowca marketingu w social media na Akademii im. Leona Koźmińskiego. Prelegent XXI i XXII Kongresu Badaczy oraz Forum IAB 2022.