fbpx
 
uxcx head 3
Tomasz Opalski linkedin2
Senior CX / UX Expert, ING Bank Śląski, Centrum Eksperckie Doświadczeń Klienta
opalski
  • Ekonomista, badacz, konsultant, analityk rynku z 25 letnim doświadczeniem w różnych branżach (bankowość, konsulting, meble, instytucje samorządowe)
  • Od 17 lat w ING odpowiedzialny za badania po stronie detalicznej banku. Od samego początku bankowości mobilnej i internetowej Moje ING (2014 rok) odpowiedzialny za badania UX dla niej.
  • Członek Zarządu Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii (2 kadencja)
  • Wykładowca akademicki na studiach podyplomowych z Zarządzania Doświadczeniem Klienta (Customer Experience Management) na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie
  • Trener programu UX-PM (jedyny w Polsce program międzynarodowej certyfikacji z zakresu UX dla managerów, liderów i członków zespołów: deweloperskich, marketingowych, produktowych i obsługi klienta)
  • Trener Szkoły Consumer Intelligence PTBRiO
  • Trener szkoleń z zakresu CX/UX PTBRiO
  • Prelegent na różnych krajowych i zagranicznych eventach organizowanych m.in. przez PTBRiO oraz ESOMAR

powrót do listy trenerówprawo

wolumen fmcg h2
Monika Hasslinger-Pawlak linkedin2
Strategic Insight Manager, GfK Polonia
hasslinger

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego wydziału Geografii i Studiów Regionalnych. Ukończyła Podyplomowe Studia z Psychologii Zachowań Rynkowych na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada certyfikat GfK Accredited Trainer Program. Posiada 30-letnie doświadczenie w badaniach panelowych (Retail Audit Panel, Consumer Panel) branży FMCG gdzie zajmuje się zarówno analizą kategorii spożywczych oraz chemiczno-kosmetycznych. W swojej karierze współpracowała m.in. z firmami: Unilever, Coca-Cola, Nestle, P&G, Bonduelle, Kraft, Reckitt Benckiser, GSK, Henkel, Nivea, Mondelez.

Prelegentka na Kongresach Badaczy i Badaczek, jak również na innych konferencjach.

Prowadzi szkolenia wewnętrzne jak i zewnętrzne dla klientów.


powrót do listy trenerówprawo

ai h
Marcin Pawilno-Pacewicz linkedin2
 
pawilno l

Od 17 lat związany z badaniami i analityką. Apostoł synergii z technologią w branży, w której sercu leży człowiek i jego potrzeby. Pracował w Pentor Research International, TNS Pentor, Ipsos, Millwardbrown, VMLY&R/Brand Fibres, Kantar. Szeroki przekrój realizowanych projektów i branż, z największą satysfakcją tam, gdzie sprzężenie technologii pozwoliło na osiągnięcie lepszego, ciekawszego i szybszego insightu. Prelegent Prelegent XXI i XXII Kongresu Badaczy, Forum IAB 2022 i Insummit 2022.


powrót do listy trenerówprawo

ai h
Maciej Sobczyński linkedin2
 
sobczynski

18 lat doświadczenia w pracy badawczo-analitycznej w Polsce i za granicą. Pracował w TNS OBOP, TNS Pentor i VMLY&R Poland/Brand Fibres. Realizował badania dla marek z sektorów FMCG, telekomunikacja, sprzedaż detaliczna, ubezpieczenia, finanse, motoryzacja. Obecnie odpowiedzialny za rozwój narzędzi badawczych VMLY&R Poland/Brand Fibres. Absolwent Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego i wykładowca marketingu w social media na Akademii im. Leona Koźmińskiego. Prelegent XXI i XXII Kongresu Badaczy oraz Forum IAB 2022.


powrót do listy trenerówprawo