fbpx
 
czy mleko h1
Przemysław Huk linkedin2
K+Research by Insight Lab
huk p

Z branżą badawczą związany od 2011 roku. Specjalizuje się w badaniach marki oraz badaniach konsumenckich i segmentacyjnych. Posiada szerokie doświadczenie we współpracy z firmami z rynku FMCG, IT, utilities, telekomunikacyjnego czy kulturalnego. Na co dzień badacz wykorzystujący zaawansowane analizy do profilowania klientów, wspomagający strategię i komunikację marek.
Współpracował m.in. z Kaufland, Rossmann, Selgros, Carrefour, Jeronimo Martins, Żabka, Jysk, Canon, Disney, Pyszne.pl.


powrót do listy trenerówprawo

czy mleko h1
Michał Matusiewiczlinkedin2
K+PR
matusiewicz l

W branży od 15 lat, od początku związany z agencjami PR. Specjalizuje się w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji korporacyjnej, wewnętrznej oraz zewnętrznej. Planował i prowadził również działania z zakresu zarządzania sytuacjami kryzysowymi, komunikacją zmiany oraz employer brandingu.
Doradzał czołowym polskim i zagranicznym firmom z wielu branż: budowlanej i nieruchomości (Skanska, Budimex Nieruchomości), finansowej i ubezpieczeniowej (BZ WBK, Citi Handlowy, Warta, Kruk SA), FMCG (Procter & Gamble, Unilever) oraz retail i e-commerce (Unibail-Rodamco-Westfield, Zalando). Skanska SA wspierał w trudnej komunikacji szeroko zakrojonej restrukturyzacji firmy.
Przez kilka lat kierował zespołem odpowiedzialnym za kompleksową obsługę P&G w Polsce w zakresie komunikacji korporacyjnej. Dla największej polskiej firmy windykacyjnej (Kruk SA) współtworzył strategię zakładającą niespotykane wówczas w tej branży oparcie komunikacji o dialog i doradztwo.


powrót do listy trenerówprawo

co ich h1
Ewa Eronlinkedin2
K+Research by Insight Lab
eron r

Z branżą badawczą związana od 2007 roku. Specjalizuje się w badaniach satysfakcji pracowników oraz badaniach wizerunkowych i produktowych. Jej głównym zainteresowaniem są badania pracowników w szczególności tych z sektora SSC. Współpracowała z największymi firmami w Polsce, m.in. z sektora logistycznego, produkcyjnego, usług finansowych, telekomunikacji, realizowała badania dla sieci handlowych, branży utilities oraz wydawnictw prasowych i książkowych. W ramach obsługi sektora branży logistycznej (m.in. GXO Logistics, itp.) dostarcza eksperckiej wiedzy na temat potrzeb oraz oczekiwań potencjalnych pracowników. Na co dzień współpracuje z jedną z największych firm sektora SSC gdzie prowadzi badania satysfakcji i potrzeb pracowników.


powrót do listy trenerówprawo

co ich h1
Sebastian Kolędalinkedin2
K+PR
koleda

Z employer brandingiem związany od 2015 roku. Posiada bogate doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacji marki pracodawcy dla firm z sektora budowlanego oraz energetycznego i chemicznego. W Budimeksie uczestniczył w opracowaniu strategii wizerunku pracodawcy oraz koordynował projekty edukacyjne i rekrutacyjne dedykowane studentom. W PKN ORLEN był odpowiedzialny za działania edukacyjne na uczelniach oraz inicjatywy CSR. Współpracował z obszarami biznesowymi koordynując projekty employer brandingowe skierowane do pracowników oraz kampanie wizerunkowe do potencjalnych kandydatów. Ma doświadczenie w prowadzeniu kampanii rekrutacyjnych w Social Media oraz w opracowaniu brandingu dla wielu projektów wizerunkowych. Organizował eventy firmowe i konferencje menadżerskie, a także uczestniczył we wdrożeniu rozwiązań start-upowych w organizacji.
Swoje doświadczenie zdobywał pracując w PKN ORLEN, Budimeksie oraz we Wrocławskim Centrum Rozwoju Społecznego.


powrót do listy trenerówprawo