fbpx
 
fmcg
Bartłomiej Brach
brightlight 
brach r
Doradca organizacji w zakresie internal brandingu. Doktorant w Instytucie Kapitału Ludzkiego SGH. Zajmuje się nadawaniem sensu pracy w organizacji. Swój odnajduje w pracy z polskimi przedsiębiorcami profesjonalizującymi zarządzanie swoimi firmami. Doświadczenie doradcze zdobył pracując jako brand consultant w agencjach w Warszawie (BNA, one11) i w Londynie (Saffron Brand Consultants) oraz animując Króliczą Norę - sieć badaczy młodych Polaków. Współwprowadził na rynek polski storytelling jako metodę badania tożsamości i kultury organizacji. Zbiera ciekawostki dotyczące działania organizacji na profilu fb @ciemnastronapracy

fmcg
Anna Mazerant
T-Mobile
mazerant r
Psycholog. Z badaniami marketingowymi związana od kilkunastu lat.

Specjalizuje się w prowadzeniu strategicznych projektów związanych z pozycjonowaniem, tworzeniem innowacji produktowych i usługowych; prowadzi projekty w metodologii service design. Zajmuje się również rozwijaniem i wdrażaniem nowych metodologii badawczych (np. online community, metafory, reportaż badawczy).Ma doświadczenie w sektorach: FMCG, finanse, media, farmacja, telekomunikacja oraz w badaniach organizacji. Jest współautorką kilku trendbooków. Prowadzi również warsztaty i szkolenia z badań rynku oraz zajęcia akademickie. W wolnym czasie kręci filmy.

powrót do listy trenerówprawo

fmcg
Tomasz Dulinicz
smartscope 
dulinicz r
Zajmuje się badaniami rynku i opinii od 1999 roku.  W 2013 roku powstała firma smartscope, której jest współzałożycielem.  Specjalizuje się w badaniach ilościowych, takich jak badania nowych usług i produktów, badania satysfakcji klientów oraz pracowników, badania związane z marką oraz komunikacją. Jest entuzjastą wykorzystania w badaniach nowych technologii: Internetu, telefonów komórkowych, pasywnych źródeł informacji. Na co dzień tworzy  wiele kwestionariuszy w różnych kategoriach produktów i na potrzeby zróżnicowanych typów projektów.

szk mod heade8d
Patrycja Szymańska
Ipsos Polska 
szymanska r
Z badaniami rynku jestem związana od ponad 20 lat, zawsze po stronie agencji badawczej. Specjalizuję się w badaniach jakościowych, choć najbardziej wierzę w synergię metod i głów badawczych. Najchętniej biorę udział w procesach gdzie łączy się bardzo różne metody, aby dostarczyć jak najbardziej wartościowych odpowiedzi na pytania biznesowe klienta. Interesuje mnie to co z badań wynika, jakie można i powinno się wyciągnąć na ich podstawie wnioski, jak budować rekomendacje i jak pomóc przekładać klientom wyniki badań na działania.

Dziś zarządzam (najprawdopodobniej  😊) największym zespołem badaczek i badaczy jakościowych w Polsce, czyli m.in. mam możliwość uczyć się od i wspierać w rozwoju ponad 20 osób na co dzień zajmujących się badaniami jakościowymi (a więc i moderujących). W przeszłości miałam też przyjemność dbać o rozwój i szkolenia badaczy w innych krajach CEE. Byłam nominowana do nagrody Archetypy 25-lecia PTBRIO w kategorii Mentorka

Mam swój styl moderowania, powiedziałabym że wyrazisty i lekki, ale nie mnie to oceniać 😊

Wierzę w ciągły rozwój i niestanie w miejscu, więc co roku znajduję sobie jakiś nowy temat, zagadnie, technikę w którą się zagłębiam, doświadczam i używam coraz bardziej świadomie.