fbpx
 
fmcg
Monika Marzęda-Mieleniec
Ipsos Polska 
marzeda r
Absolwentka wydziału Zarządzania UW oraz SWPS specjalizacja badania marketingowe. Doświadczony moderator i analityk prowadzący projekty różnego typu: badania towarzyszące wprowadzeniu nowych produktów i marek na rynek, badania komunikacji i konceptów, szukanie ciekawych insightów, badania eksploracyjne, etnograficzne. Obecnie prowadzi jeden z zespołów jakościowych w Ipsos Polska.

thinking inside the box
Agata Grenda
GRENDA. PRODUKCJA KULTURY
grenda r
Absolwentka filologii polskiej ze specjalizacją dziennikarską oraz studiów podyplomowych o kierunku psychologia w marketingu i zarządzaniu na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Wieloletnia inicjatorka i promotorka projektów społeczno-kulturalnych, była m.in. konsulem i Dyrektorem Instytutu Kultury Polskiej w Nowym Jorku. Specjalizuje się w dyplomacji publicznej, współpracy międzynarodowej i promocji regionów. Fascynuje ją praktyczne wykorzystanie w biznesie narzędzi z których korzysta kultura – zarówno pod względem zarządzania organizacją, jak i myślenia o produkcie i jego sprzedaży. Wielka miłośniczka jogi – jest jej certyfikowaną nauczycielką.

thinking inside the box
Agata Nowotny
DESIGN PROVISION 
nowotny r
Socjolożka i badaczka, konsultantka w procesach projektowych, wykładowca akademicki i design coach. Zajmuje się projektowaniem procesów, innowacji społecznych oraz koncepcji nowych produktów i usług. Współzałożycielka i dyrektor programowa konferencji NIEwidzialnyDIZAJN.

thinking inside the box
Magda Kochanowska
DESIGN PROVISION
kochanowska r
Adiunkt w Zakładzie Teorii i Historii Designu na Wydziale Wzornictwa ASP w Warszawie. Zajmuje się teorią i krytyką designu oraz metodologiami projektowymi. Jako niezależny konsultant zajmuje się projektowaniem usług. Pomaga firmom realizować projekty w metodologii design thinking, a także nawiązywać i rozwijać współpracę z projektantami. Współpracuje z kwartalnikiem projektowym 2+3D.