fbpx
 
pracujeby
Pracuję by…
Pierwsze branżowe badanie sensu pracy.
 
Dziękujemy za udział w badaniu
Kiedy po 20 latach CBOS zapytał Polaków co stanowi dla nich o sensie życia, na pracę wskazało tylko 9% (spadek z 19% w 1997 roku). Czy to oznacza, że nie ma sensu szukać sensu w pracy? Wręcz przeciwnie – kiedy go odczuwamy jesteśmy bardziej zmotywowani i zaangażowani, chętniej pomagamy innym współpracownikom oraz lepiej radzimy sobie z różnego rodzaju wyzwaniami zawodowymi. Nic więc dziwnego, że naukowcy nazywają sens pracy nowym „świętym Graalem” zarządzania. Nie tylko ze względu na jego wartość, ale również ze względu na relatywną rzadkość. W globalnym badaniu Kelly Services przeprowadzonym w 2012 roku tylko 49% badanych stwierdziło, że ich praca ma sens. A jak jest w branży badawczej?

Tego nie wiemy – nigdy nie zadaliśmy sobie tego pytania... Teraz kiedy rozpoczynamy badanie sensu pracy w badaniach rynku i opinii, mamy na to wreszcie szasnę! Będziemy pytać nie tylko o sens, ale również o potrzeby, które muszą być zaspokojone by sens pracy odczuć i to czy sens pracy jest powiązany z satysfakcją z pracy. A nie zawsze jest – np. w USA pielęgniarki mają wysokie poczucie sensu, ale niskie poczucie satysfakcji. Gdyby zadać pytanie o sens i satysfakcję polskim pielęgniarkom, pewnie wyniki nie różniłyby się specjalnie. Póki co możemy tylko gdybać, ponieważ w Polsce jeszcze żadna branża ani zawód takiego badania nie przeprowadziły. Dlatego to, co zrobimy będzie pierwsze nie tylko dla nas, ale i prekursorskie dla całej Polski!

Dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział w badaniu. Analizujemy dane, a wnioski przedstawimy podczas tegorocznego Kongresu. Do zobaczenia 24 i 25 października.
postrer1
twoje badania semiotyczne
Kongres Badaczy Rynku i Opinii
 
 
Kongres Badaczy Rynku i Opinii to największe w Europie Centralnej wydarzenie skupiające profesjonalistów zajmujących się dostarczaniem i wykorzystywaniem wiedzy o rynku i człowieku do wspierania decyzji biznesowych. Od ponad dwudziestu lat Kongres jest okazją do poznana najnowszych wyników badań konsumenckich, najciekawszych case’ów biznesowych i najlepszych specjalistów w Polsce. Organizatorami Kongresu są OFBOR i PTBRiO.
Ostatnia edycja odbyła się 21 i 22 października 2021 r. Dziękujemy za udział!

Poznaj zespół projektowyprawo
Przejdź do strony Kongresuprawo

kongresbadaczy
 
twoje badania semiotyczne
Konkurs studencki zbadaj.to
Skierowany do studentów wszystkich kierunków i wszystkich uczelni
 
Jak zdobyć zawód przyszłości? Weź udział w konkursie zbadaj.to. i zdobądź jeden z płatnych staży/programów mentorskich przygotowanych przez naszych partnerów. Czekają na Ciebie także nagrody dodatkowe, w tym udział w finałowym Boot Campie, podczas którego zyskasz nie tylko wiedzę i umiejętności, ale też bezcenny kapitał relacji. Śledź nasz profil na Facebooku i bądź na bieżąco.  

Najważniejsze korzyści:


12 płatnych staży/programów mentorskich
szkolenia od ptbrio
udział w kongresie badaczy
3 dniowy Boot Camp
networking
referencje mentorów
certyfikat uczestnictwa
grupa rekrutacyjna


Poznaj zespół projektowyprawo
Przejdź do strony zbadaj.toprawo

 

zbdajto logo 2023 ptbrio
 
twoje badania semiotyczne
Konsument 2018
Największy w Polsce projekt trendwatchingowy
Konsument to modelowy przykład kompleksowego projektu trendwatchingowego 
  • Realizowane od 10 lat
  • 5 fal badania
  • Kilkudziesięcioosobowy zespół badawczo-analityczny
  • Holistyczna metodologia, łącząca badania kulturowe, etnograficzne, wywiady eksperckie, badania ilościowe, big data, dane behawioralne i tysiące godzin analiz treści

Poznaj zespół projektowyprawo
Przejdź do strony K18prawo