fbpx
 
badania satysfakcji
Badania satysfakcji na żywo
– Jak prowadzić, wyciągać (właściwe) wnioski i budować działania podnoszące zaangażowanie i lojalność klientów.
23 września 2021 r.
trenerzy:
Arkadiusz Wódkowski (ABM Agencja Badań Marketingowych)
i Grzegorz Kosiński (Netguru)

Badania satysfakcji to jedno z kluczowych narzędzi do zarządzania kondycją firmy. Pomagają podjąć działania naprawcze, zanim konsumenci zrezygnują z naszych usług. 
Celem szkolenia jest przedstawienie najlepszych praktyk prowadzenia badań satysfakcji, aby na podstawie ich wyników tworzyć działania skutecznie podnoszące wartość firmy.

Szczegółowy zakres szkolenia:

  1. Optymalny proces badań satysfakcji klientów
  2. Przegląd kluczowych metod badania satysfakcji (NPS, FCR, CES, CSI)
  3. Praktyczne zalecenia przy pomiarach satysfakcji i jakości
  4. Pomiary i metody związane z satysfakcją (Design Thinking, Social Listening, Analiza sentymentu)
  5. Tworzenie planu działań na podstawie wyników badań
  6. Przyszłość badań satysfakcji

Do kogo kierowane jest szkolenie:

  • Product Managerowie
  • Product Ownerzy
  • Project Managerowie
  • Badacze
  • Specjaliści ds. wsparcia sprzedaży
  • Specjaliści ds. rozwoju produktów
  • Specjaliści ds. Customer experience

Korzyści dla uczestników:

Podczas szkolenia uczestnicy nabędą umiejętności:
  • Projektowania badań satysfakcji
  • Dostosowania metody badania do celu organizacji
  • Monitorowania wskaźników satysfakcji
  • Analizy wyników badań
  • Tworzenia działań naprawczych

Kluczowe pojęcia i zagadnienia:

Customer experience, badania satysfakcji, NPS, FCR, Design thinking, CES, CSI, Customer journey, Tajemniczy Klient, CIT, Social Listening

Forma szkolenia:

8 godzin zajęć stacjonarnych:
  • Część wykładowa 30%
  • Ćwiczenia praktyczne: 30%
  • Analiza case study: 40%

Stopień zaawansowania:

Uczestnicy powinni posiadać podstawową wiedzę o badaniach jakościowych i ilościowych.


pdf
badania satysfakcji
wodkowski l
Arkadiusz
Wódkowski
ABM Agencja Badań Marketingowych
badania satysfakcji
kosinski l
Grzegorz
Kosiński
Netguru
termin: 23 września 2021 r.
czas trwania: 8 godzin szkoleniowych w godz. 9-16.30
miejsce: PTBRiO, Szarotki 11, Warszawa
Uwaga! Ze względu na panującą pandemię organizator szkolenia zastrzega sobie prawo zmiany miejsca, terminu oraz formuły (stacjonarna/ online) szkolenia. O wszelkich ewentualnych zmianach uczestnicy szkolenia będą informowani na bieżąco.

w cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat, lunch, przerwa kawowa
najlepsza cena: do dnia:
899 zł 2.IX
regularna cena:
999 zł
ceny netto

Chcesz wiedzieć więcej?

więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz


szk mod heade8d
Jak być (dobrym) moderatorem badań jakościowych?
O rzemiośle i sztuce moderowania on/offline
20 i 21 stycznia 2022 r.
trenerki:
Patrycja Szymańska (Ipsos)
i Katarzyna Lusińska (Ipsos)

„Moderowanie, co w tym trudnego? Każdy przecież potrafi zadawać pytania”. Jeśli słyszeliście kiedyś taką wypowiedź i zastanawialiście się, czy jest w tym jakaś mądrość, czy jest to strasznie powierzchowna głupota/ prawda, to nasze szkolenie jest dla Was 😊

Naszym zdaniem moderowanie to nie zadawanie pytań, a raczej umiejętność prowadzenia rozmowy - często na temat, na który ludzie wcale nie mają ochoty rozmawiać. Przy użyciu technik, których w przeciętnej rozmowie ludzie nie używają. Rozmowy, która powinna być lekką konwersacją, która nie męczy ani osoby prowadzącej, ani respondentów, ani obserwatorów - klientów. A co najważniejsze - rozmowa ta powinna prowadzić do odpowiedzi na bardzo konkretne pytania badawcze i biznesowe.

Praktycznie każdy może zostać moderatorem-rzemieślnikiem. Oczywiście wymaga to szkolenia w używaniu konkretnych technik i sposobów stymulowania aktywności respondentów. Oraz pokornego przyjmowania feedbacku od obserwatorów… ale da się to wyćwiczyć. Niewielu jednak potrafi nauczyć się moderować z lekkością, dzięki której osiąganie celów badawczych wygląda jak dobra rozrywka i przyjemnie spędzony czas. Tu zaczyna się sztuka.

Przed moderatorem stoi wiele zadań, często ze sobą pozornie sprzecznych. Bo jak doprowadzić do odpowiedzi na pytania badawcze i biznesowe, ale nie zanudzić i nie zamęczyć ludzi? Dowiedzieć się wszystkiego, nawet tego czego ludzie nie są świadomi, i nie zadręczyć ich przesłuchiwaniem? Prowadzić rozmowę zgodnie z ustalonym scenariuszem, ale jednocześnie swobodnie podążać za tokiem wypowiedzi respondentów? Prowadzić dynamiczną dyskusję grupową, ale uwzględnić perspektywę pojedynczego uczestnika? Być zaangażowanym i motywować ludzi do dzielenia się swoimi odczuciami i opiniami, a jednocześnie nie ujawniać swoich przekonań i odczuć? Jak sprawić, żeby obcy sobie ludzie otworzyli się przed sobą i dzielili się prawdą o sobie? I w końcu: jak słyszeć jedno, z obserwacji i czytania między wierszami wyczytać kolejne, a potem wszystko przeanalizować i podsumować w formie wniosków i rekomendacji?

„Fajnie, dowiedziałam się tego, czego potrzebowałam i się nie nudziłem”, „lubię słuchać i patrzeć jak moderujesz”, „Jak to robisz, że ludzie mówią Ci takie rzeczy 😊”, „Nie spodziewałem się, że się tyle od nich dowiemy” … Jeśli do tej pory nie słyszeliście od obserwatorów Waszego moderowania takich feedbacków, a chcielibyście, to koniecznie się zapiszcie na nasze szkolenie. Zapraszamy!


Szczegółowy zakres szkolenia podstawowego:

  1. Miejsce i rola moderowania w procesie badawczym, czyli wpływ pracy moderatora na wynik badania
  2. Moderator: dobry, zły i brzydki, czyli cechy dobrego moderatora i style moderowania
  3. Złote zasady struktury dyskusji, czyli jak budować scenariusz rozmowy i jak z niego potem korzystać
  4. Warsztat moderatorski: co ważnego jest we wstępie i rozgrzewce, jak podawać instrukcje, jak prowadzić techniki projekcyjne, czyli podstawy warsztatu rzemieślnika
  5. Moderowanie wywiadów indywidualnych vs grupowych, twarzą w twarz vs online, w domu respondenta vs w fokusowni
  6. Wyzwania moderatora, czyli jak radzić sobie z respondentami i klientami 😊 liderem, leniwcem, uzależnionym od smartfona, nadaktywnym, wesołkiem i podrywaczem

Do kogo kierowane jest szkolenie:

Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które stawiają pierwsze kroki jako moderatorki i moderatorzy lub którzy chcieliby uporządkować swoją wiedzę teoretyczną oraz poćwiczyć pod okiem doświadczonych badaczek i moderatorek.
Serdecznie zapraszamy: 
- początkujących badaczy jakościowych,
- osoby pracujące po stronie klienta, które samodzielnie prowadzą wywiady w ramach badań DIY,
- osoby pracujące w procesach, gdzie etap empatyzacji (czyli obserwacji, słuchania i zadawania pytań) jest kluczowy, czyli  UX i Design Thinking.

Korzyści dla uczestników:

Po szkoleniu uczestnik będzie:

- wiedział czym jest prawidłowa moderacja i jak odróżnić dobrego moderatora od takiego, który musi się jeszcze podszkolić
- czuł nad czym sam powinien pracować dalej
- potrafił zaplanować i poprowadzić rozmowę tak, aby dowiedzieć się wszystkiego czego potrzeba
- umiał zastosować podstawowe zasady moderowania w praktyce, znał narzędzia rzemieślnika  

Kluczowe pojęcia i zagadnienia:

#dobry moderator, #nie każdego da się tak samo dobrze słuchać i obserwować, #jak rozmawiać, żeby ludzie mówili, #jak odpowiadać na cele badawcze i biznesowe #sensowneGadanie #knowledgeBUTfun

Forma szkolenia:

Szkolenie online, w formie wykładu (ok 30%), pracy w grupach i ćwiczeń praktycznych (ok. 70%).

Zakłada aktywne uczestnictwo tj. moderowanie fragmentów spotkań przez uczestników w trakcie szkolenia (oraz poddawanie się feedbackowi grupy i prowadzących)

Stopień zaawansowania:

Szkolenie z podstawowych umiejętności dla początkujących lub średniozaawansowanych w rzemiośle i sztuce moderowania.

MODUŁ ROZSZERZONY DLA CHĘTNYCH: TOTALNA PRAKTYKA*

Indywidualny feedback na moderowanie wywiadu grupowego lub indywidualnego po zakończonym podstawowym szkoleniu; czyli co robię dobrze, a nad czym warto jeszcze popracować.

Jedna z nas obejrzy 2h prowadzonego przez Ciebie spotkania grupowego lub indywidualnego, a potem przekaże Ci ustnie feedback - analizę Twoich umiejętności i zachowań moderatorskich.

Do zadań uczestnika należy: zorganizowanie wywiadu, zaproszenie respondentów, ich wynagrodzenie, napisanie scenariusza wywiadu oraz moderacja.

Do zadań feedbackującego należy: obejrzenie wywiadu, udzielenie ustnego feedbacku na temat mocnych stron moderatora i elementów moderowania do optymalizacji i dalszej pracy wraz z konkretnymi przykładami pochodzącymi z obserwowanego wywiadu.

*Moduł dostępny tylko w pakiecie ze szkoleniem podstawowym
pdf

szk mod kafelek
szymanska l
Patrycja
Szymańska
Ipsos
szk mod kafelek
lusinska l
Katarzyna
Lusińska
Ipsos
termin: 20 i 21 stycznia 2022 r.
czas trwania: 2 dni w godz. 9.00-13.00 + moduł dodatkowy 3h
miejsce: ONLINE

w cenie: udział w szkoleniu, materiały elektroniczne, certyfikat elektroniczny
najlepsza cena: do dnia:
699/1199 zł 31.XII
regularna cena:
749/1249 zł
ceny netto format podstawowy/ z modułem rozszerzonym

Chcesz wiedzieć więcej?

więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz


service design3
Kiedy badacz potrzebuje service designu?
23 i 24 marca 2023 r.
trenerka:
Magdalena Urban (Research Breath / Santander Bank Polska)


Macie czasem takie poczucie, że wyniki badań lądują w szufladzie? A jeśli nie w szufladzie, to w poczekalni na lepszy moment wdrożenia rekomendacji?
Jeśli tak, to poznajcie service design, czyli projektowanie usług. To proces polegający na zaprojektowaniu rozwiązania dedykowanego określonej grupie docelowej, w oparciu o badania. Jeśli nie chcecie kończyć swojej badawczej przygody na rekomendacjach, ale na ich realnym wdrożeniu w życie, dołączcie do szkolenia!

Szczegółowy zakres szkolenia:

1. Wprowadzenie do service designu
2. Etap 0: przygotowanie procesu
3. Etap 1: discover (odkrywamy)
4. Etap 2: define (definiujemy)
5. Etap 3: develop (prototypujemy i testujemy rozwiązania)
6. Etap 4: deliver (wdrażamy)
7. Etap 5: evaluation (ewaluujemy)
Części teoretyczne: 1 i 7
Części praktyczne: 2-6

Do kogo kierowane jest szkolenie:

Szkolenie skierowane jest do badaczy, którzy chcą dowiedzieć się czym jest projektowanie usług i przejść ten proces w warunkach szkoleniowych na własnej skórze.
Bez względu na to, jaką tematyką zajmujesz się na co dzień: czy są to badania klientów, użytkowników, badania społeczne czy marketing, szkolenie pomoże Ci przekuć wyniki badań w działania.

Korzyści dla uczestników:

Zdobycie podstawowej wiedzy o service design, w tym:
  • Jak planować proces projektowy?
  • Jak wykorzystać badania w procesie projektowym?
  • Jak stworzyć personę?
  • Jak zidentyfikować kluczowe wartości?
  • Jak dobrze określić wyzwanie projektowe?
  • Jak stworzyć prototyp rozwiązania?
  • Jak monitorować efekty prac?
  • Kiedy wystarczy badanie, a kiedy potrzebny jest proces projektowy?
Zdobycie wiedzy o roli badacza w procesie projektowym
  • Kiedy service design potrzebuje badacza?
  • Kiedy badacz potrzebuje service designu?
Inspiracja do dalszego rozwoju zawodowego

Kluczowe pojęcia i zagadnienia:

service design, double diamond, eksploracja, definiowanie problemu, persona, identyfikacja kluczowych wartości, wyzwanie projektowe, prototyp, testowanie, badania, rola badacza w procesie projektowym, projektowanie usług, monitoring, wskaźniki, ewaluacja

Forma szkolenia:

Szkolenie w formie warsztatu, z krótkim wstępem teoretycznym. Szkolenie będzie intensywne – warto dobrze się wyspać i zjeść solidne śniadanie.

Stopień zaawansowania:

Podstawowy – na szkoleniu przejdziemy przez wszystkie etapy procesu jako wprowadzenie do tematyki projektowania usług.

pdf

service design
urban l
Magdalena
Urban
Research Breath /
Santander Bank Polska
termin: 23 i 24 marca 2023 r.
czas trwania: 16 godzin szkoleniowych w godz. 9.00-16.30 w oba dni
miejsce: ONLINE

w cenie: udział w szkoleniu, materiały i certyfikat w formacie elektronicznym
najlepsza cena: do dnia:
1399 zł 2.III
regularna cena:
1699 zł
ceny netto

Chcesz wiedzieć więcej?

więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz


scena
Powrót na scenę. Szkolenie z prezentacji F2F
23 i 28 czerwca 2022 r.
trenerzy:
dr hab. Jacek Wasilewski (Narrative Impact, Wydział Dziennikarstwa UW)
dr Michał Lutostański (Kantar, SGH)

Po okresie pandemii zapraszamy na szkolenie F2F z prezentacji na żywo! Wracamy na spotkania twarzą w twarz, wracamy na sceny konferencji, odchodzimy od monitorów. Szkolenie ma przypomnieć, odświeżyć i umożliwić przećwiczenie swoich możliwości na realnej scenie! Ale też pokazać, jakie mamy możliwości w żywym kontakcie i jak twórczo go wykorzystać dla przyjemności własnej i odbiorców.


Szczegółowy zakres szkolenia:

DZIEŃ PIERWSZY, 23 czerwca:
  • Część praktyczna - prezentowanie własnego wystąpienia
  • Feedback
  • Część teoretyczna - jak opowiedzieć ciekawą historię. Od czego zacząć ulepszanie?
PRZERWA kilkudniowa na przepracowanie prezentacji.

DZIEŃ DRUGI (w sali konferencyjnej / kinowej), 28 czerwca:
  • Część praktyczna - prezentacje na realnej scenie
  • Feedback
  • Jakie swoje mocne strony uczestnicy mogą wykorzystać?

Do kogo kierowane jest szkolenie:

Kiedyś powiedzielibyśmy, że dla osób, które chcą doskonalić swoje umiejętności sceniczne i wejść na wyższy poziom. Teraz dodamy jednak do tego - również dla osób, które te umiejętności miały, ale zakurzyły się one przez okres pandemii. I dla tych, które chcą poszerzyć swój arsenał prezentacyjny w kontakcie z publicznością i pomóc jej w docenieniu wyników.

Korzyści dla uczestników:

Obycie ze sceną, przypomnienie sobie jak to jest występować na żywo, otrzymanie indywidualnego feedbacku i rad na przyszłość na co położyć nacisk, uzyskanie praktycznych i teoretycznych porad.

Kluczowe pojęcia i zagadnienia:

Sztuka prezentacji, prezentacja wyników badań, wystąpienia publiczne, konferencje, storytelling, kierowanie uwagą.

Forma szkolenia:

Założenie jest następujące: uczestnicy przygotowują - na podstawie przygotowanych przez prowadzących danych - krótkie wystąpienie. Prezentują je następnie w trakcie szkolenia. Otrzymują feedback, a następnie teoretyczną porcję wiedzy do dodatkowego wykorzystania, w zależności od umiejętności. Na tej podstawie przepracowują opowieść i na kolejnym spotkaniu w sali ze sceną prezentują przepracowany materiał. Dzięki temu mogą zapoznać się ze sceną, publiką, mikrofonem. Na końcu otrzymują finalny feedback i wskazówki nad czym pracować.

Stopień zaawansowania:

Średniozaawansowany: uczestnik występował na scenie czy przed publicznością, wie jakie elementy są ważne podczas prezentacji. Zna podstawowe zasady czy potencjalne błedy podczas prezentacji.

pdf
k scena
wasilewski
dr hab. Jacek
Wasilewski
Narrative Impact,
Wydział Dziennikarstwa UW


k scena
lutostanski
dr Michał
Lutostański
Kantar, SGH

termin: 23 i 28 czerwca 2022 r.
czas trwania: 16 godz. szkoleniowych w godz. 9.00-16.30 w oba dni
miejsce:
Dzień pierwszy, 23 czerwca: PTBRiO, Szarotki 11, Warszawa
Dzień drugi, 28 czerwca: sala kinowa MBdDiM, ul. Tyniecka 40a, Warszawa
w cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat, przerwa kawowa, lunch
najlepsza cena: do dnia:
1 899 zł 2.VI
regularna cena:
2 199 zł
ceny netto

Chcesz wiedzieć więcej?

więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz