więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz
Rola badacza po stronie klienta różni się od roli badaczy „agencyjnych”. Poza znajomością metodologii, statystyki, narzędzi analitycznych oraz wiedzy dziedzinowej („o moim biznesie”) wymaga także dodatkowej wiedzy i umiejętności, które pozwalają:
Do osób pracujących po stronie firm zamawiających badania, które chcą rozwijać podejście data driven decisions.
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz
Powszechność mediów społecznościowych, spowodowała, że wartościowe insighty są dziś na wyciągnięcie ręki. Opinie, dyskusje, zdjęcia, wideo – to wszystko można analizować w dowolnym momencie i odkrywać aktualne trendy. Warto jednak pamiętać, że samo przewijanie Facebooka to jeszcze nie netnografia. Z drugiej strony mamy coraz więcej aplikacji, które pomagają zbierać i kategoryzować duże zasoby treści, ale monitoring internetu to co najwyżej początek netnograficznej drogi, którą przejdziemy razem podczas szkolenia.
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz
Zapraszamy:
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz