fbpx
 
mental header2
MENTAL AVAILABILITY wywraca strategiczny stolik!
Pigułka wiedzy o świeżym i nowoczesnym marketingu.
14 grudnia 2023 r. 
Trenerzy:

Agata Wiszniewska (EEI Market Research) 
Janusz Komór (EEI Market Research) 

Wyjaśnimy nowy paradygmat marketingowy, który zmienia rozumienie relacji konsument–marka. Mental Availability czyli dostępność mentalna marki w umyśle konsumenta, to prawdopodobieństwo, że kupujący zauważy, rozpozna lub pomyśli o marce w rzeczywistej sytuacji zakupowej. Nasze szkolenie przybliży teorię Mental Availability i narzędzia, które są niezbędne, aby wiedzieć w jaki sposób nie tylko mierzyć, ale i zwiększać udział marki w umysłach konsumentów podczas zakupów off- i on-line.

Szczegółowy zakres szkolenia:

  1. Wprowadzenie do teorii Mental Availability Byrona Sharpa.
  2. Świeżość podejścia Mental Availability vs. tradycyjny marketing.
  3. Rola Category Entry Points w teorii Mental Availability.
  4. Wskaźniki określające aktualną pozycję marki w umysłach konsumentów kategorii oraz analizy wskazujące jak rozwijać i budować silną markę.
  5. Specyfika Distinctive Assets i ich związek z Mental Availability oraz działaniami komunikacyjnymi marki.

Do kogo kierowane jest szkolenie:

Teoria Mental Availability najlepiej sprawdza się na rynku marek FMCG, dlatego szkolenie adresowane jest przede wszystkim do:

  • Osób zarządzających markami FMCG, które swobodnie się czują w ilościowych badaniach rynku.
  • Insight Managerów marek FMCG.
  • Account Managerów i Strategów marek FMCG z Agencji Reklamowych i Strategicznych, którzy swobodnie czują się w ilościowych badaniach rynku.

 

Korzyści dla uczestników:

  1. Poznanie nowej teorii dotyczącej podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów, która z powodzeniem sprawdza się w strategii i działaniach marketingowych.
  2. Zrozumienie nowoczesnych wskaźników, które nie tylko mierzą aktualną pozycję marki w umysłach, ale przede wszystkim wyznaczają działania służące skutecznej budowie siły marki.
  3. Nabycie umiejętności pracy z Distinctive Assets.

Kluczowe pojęcia i zagadnienia:

Mental Availability, Category Entry Points, Share of Mind, Mental Penetration, Network Size, Pamięć zakupowa, Okazjo-potrzeby, CEP Availability, CEP Adoption, CEP Relevance, Growth Opportunity, Luki mentalne, Distinctive Assets, Fame, Uniqueness

Forma szkolenia:

Wykład i ćwiczenia w proporcji 50:50.

Stopień zaawansowania:

Potrzebną umiejętnością jest rozumienie wyników i tradycyjnych wskaźników badań ilościowych przede wszystkim badań trackingowych kondycji marek jak i badań segmentacyjnych i komunikacji.

pdf

mental kaf
wiszniewska2
Agata
Wiszniewska
EEI Market Research
mental kaf
komor2
Janusz
Komór
EEI Market Research
termin: 14 grudnia 2023 r.

czas trwania: 8 godzin szkoleniowych w godz. 9.00-16.30
miejsce: PTBRiO, ul. Szarotki 11, Warszawa

w cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat, przerwa kawowa, lunch
najlepsza cena: do dnia:
999 zł 23.XI
regularna cena:
1199 zł
ceny netto

Chcesz wiedzieć więcej?

więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz


ilosciowe head
Analiza danych ilościowych, czyli jak nie dać się utopić w data ocean
21 i 22 marca 2024 r.
trenerka:
Agnieszka Łebkowska

“In God we trust, all others bring data.” — W Edwards Deming

Analiza danych ilościowych to klucz do wielu drzwi.

Pozwala ograniczyć ryzyko decyzji. Przyjrzeć się trendom wynikającym z danych. Zobaczyć niebezpieczeństwo zanim nas zaskoczy i dostrzegać „okna możliwości”.

Jeśli chcesz umieć przełożyć wiedzę ze statystyki na konkretne przykłady biznesowe, nauczyć się podstaw pracy badawczej z danymi oraz interpretacji głównych, najpowszechniejszych wskaźników – to szkolenie jest dla Ciebie.


Szczegółowy program:

  1. Dlaczego wyniki badań ilościowych się różnią? Planowanie badań ilościowych i analizy danych. Próby celowe a reprezentatywne, błąd statystyczny i podstawowe założenia analityczne.
  2. Badania deklaracji a badania niereaktywne, generalnie o źródłach danych do analiz.
  3. Praca ze zbiorem danych – przygotowanie do analiz.
  4. Podstawowe analizy: zmienne ciągłe a dyskretne, poziomy pomiaru, analiza jednozmiennowa. EDA – exploratory data analysis.
  5. Analiza struktury populacji w badaniach eksploracyjnych.
  6. Analiza dwuzmiennowa i wielozmiennowa, porównywanie podgrup.
  7. Projektowanie i analiza wskaźników ilościowych. Po czym poznać dobry wskaźnik.
  8. Istotność statystyczna – jak pomaga w podejmowaniu decyzji.
  9. Badania korelacyjne a badania związków przyczynowo – skutkowych.
  10. Wizualizacja danych ilościowych – między interpretacją a manipulacją.

Do kogo kierowane jest szkolenie:

Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą odświeżyć wiedzę z podstaw statystyki i/lub nauczyć się wykonywania podstawowych i średniozaawansowanych analiz ilościowych.

Korzyści dla uczestników:

  • Umiejętność wykonania najpowszechniejszych analiz ilościowych, obecnych w 100% badań i projektów ilościowych.
  • Umiejętność zaplanowania analiz, wyciągania wniosków z zebranych danych, budowania rekomendacji na podstawie danych.
  • Uporządkowanie wiedzy z obszaru planowania i wykonywania analiz ilościowych i podstaw statystyki.

Kluczowe pojęcia i zagadnienia:

EDA (exploratory data analysis), analiza jednozmiennowa, analiza dwuzmiennowa, analiza wielozmiennowa, dane deklaratywne, dane behawioralne, wskaźnik, operacjonalizacja zmiennych, związek przyczynowo – skutkowy, struktura populacji a struktura próby, próba celowa, próba reprezentatywna, błąd statystyczny, korelacja a regresja, badania eksperymentalne, analiza czynnikowa.

Forma szkolenia:

Wykład wsparty case studies z najlepszymi praktykami rynkowymi, uzupełniony o ćwiczenia praktyczne, które pozwolą lepiej przyswoić przekazywaną wiedzę. Wykład do ćwiczeń w proporcji 50:50. Ćwiczenia praktyczne wykonywane będą na zbiorach danych przekazanych przez organizatora, konieczne będzie przyniesienie laptopa z zainstalowanym MS Excel.

Stopień zaawansowania:

Szkolenie na poziomie podstawowym i średniozaawansowanym. Konieczna jest podstawowa wiedza o korzystaniu z MS Excel.

pdf
ilosciowe k
lebkowska l
Agnieszka
Łebkowska


termin: 21-22 marca 2024 r.
czas trwania: 16 godzin szkoleniowych w godz. 9.00-16.30
miejsce: PTBRiO, Szarotki 11, Warszawa
w cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat, przerwy kawowe, lunch
najlepsza cena: do dnia:
1699 zł 29.II
regularna cena:
1999 zł
ceny netto

Chcesz wiedzieć więcej?

więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz


esg head
Rewolucja ESG. Zaprojektuj zrównoważoną ofertę usług, która odpowie na potrzeby klientów Twojej agencji.
23 i 24 kwietnia 2024 r.
trenerka:
Marta Kukowska (Ekspertka ESG)

Transformacja biznesu na zrównoważony rozwój staje się faktem, a firmy w Polsce czeka w najbliższym czasie rewolucyjna zmiana, która skutkować będzie zmianami w kompleksowym myśleniu o biznesie oraz potrzebach konsumentów. Modele biznesowe będą się zmieniać na takie, które zaczną odpowiadać na potrzeby społeczne i środowiskowe, przez co będą w stanie odpowiadać coraz bardziej świadomym potrzebom konsumentów oraz coraz bardziej „zielonym” oczekiwaniom inwestorów. Jednocześnie zaczną spełniać standardy jakie wprowadzają regulacje w obszarze zrównoważonego rozwoju, które dynamicznie wprowadza UE. Podczas szkolenia przekażę praktyczną wiedzę o tym, czym tak naprawdę jest „rewolucja ESG”, w jaki sposób branża badawcza może wspomóc swoich klientów w sprostaniu licznym wyzwaniom, a jednocześnie zmieniać siebie w „zielonym” kierunku i projektować oferty usług w oparciu o zasady zrównoważonego rozwoju.


Szczegółowy program:

  1. Rewolucja ESG: krótkie wprowadzenie do tematu zrównoważonego rozwoju.
  2. Co dla Klientów oznacza rewolucja ESG?
    W tej części zajmiemy się Klientem i skalą zmian oraz wyzwań i obowiązków jakie go czekają w transformacji biznesu na zrównoważony rozwój czyli przede wszystkim regulacjami EU (CSRD, ESRS, CSDDD), rosnącym zainteresowaniem inwestorów w tym obszarze oraz fundamentalnymi zmianami dotyczącymi komunikacji w tym ochronie konsumentów w transformacji na zrównoważony rozwój.
  3. Jak zarządzać ESG w organizacji?
    W tej części zajmiemy się wprowadzeniem do organizacji strategicznego podejścia do zarządzania zrównoważonym rozwojem, w tym wykorzystaniem badań, danych, istotnością edukacji i komunikacji dla tych procesów.
  4. Komunikacja w ESG.
    W tej części przyjrzymy się raportowaniu oraz etyce i wiarygodności przekazów w komunikowaniu o zrównoważonych działaniach firmy oraz jej usługach i produktach oraz nadchodzących regulacjach w tym obszarze.
  5. Czy Twoja firma jest gotowa na rewolucję ESG?
    Część praktyczna podczas której poruszymy zarówno kwestie tego czy uczestnicy maja już w swojej ofercie zrównoważone usługi, czy dysponują wiedzą o ESG w organizacji, czy ich firmy podejmują własne działania i wdrażają ESG?
  6. Jakie usługi ESG możesz zaproponować swoim klientom?
    Część praktyczna, w której postaramy „zdiagnozować” na jakie potrzeby klientów mogą odpowiedzieć firmy uczestników szkolenia.

Do kogo kierowane jest szkolenie:

Szkolenie jest kierowane do osób, które interesują się ESG lub już zajmują się projektami z obszaru zrównoważonego rozwoju, a chciałyby usystematyzować swoją wiedzę, „wejść w buty” Klientów i lepiej poznać ich potrzeby, również wynikające z presji regulacyjnej, i na tej podstawie wzmocnić lub zaprojektować nowe usługi.

Korzyści dla uczestników:

  1. Usystematyzowanie i poszerzenie wiedzy o ESG
  2. Zrozumienie sytuacji Klientów, którzy są pod rosnącą presją regulacyjną.
  3. Zapoznanie z kluczowymi regulacjami UE w tym obszarze.
  4. Poszerzenie wiedzy z greenwashingu i regulacji, które dotyczą odpowiedzialnej i etycznej komunikacji z konsumentami w zrównoważonej transformacji.
  5. Praktyczne podejście do projektowania swoich usług, uwzględniających idee zrównoważonego rozwoju.

Kluczowe pojęcia i zagadnienia:

ESG, zrównoważony rozwój, odpowiedzialność społeczna, klimat, środowisko, greenwashing, raport ESG, zrównoważone usługi, etyczna komunikacja, CSRD, CSDDD, ESRS.

Forma szkolenia:

Szkolenie stacjonarne, podczas którego teoria zostanie połączona z praktyką.

Stopień zaawansowania:

Szkolenie jest kierowane jest do osób, które już posiadają wiedzę w tym obszarze, ale również do osób, które dopiero chcą zacząć budować swoją ekspertyzę w tym temacie.

pdf
esg kaf
kukowska l
Marta
Kukowska
Ekspertka ESG

termin: 23 i 24 kwietnia 2024 r.
czas trwania: 16 godzin szkoleniowych w godz. 9.00-16.30
miejsce: PTBRiO, Szarotki 11, Warszawa
w cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat, przerwy kawowe, lunch
najlepsza cena: do dnia:
1699 zł 2.IV
regularna cena:
1999 zł
ceny netto

Chcesz wiedzieć więcej?

więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz