Teoria Mental Availability najlepiej sprawdza się na rynku marek FMCG, dlatego szkolenie adresowane jest przede wszystkim do:
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz
Analiza danych ilościowych to klucz do wielu drzwi.
Pozwala ograniczyć ryzyko decyzji. Przyjrzeć się trendom wynikającym z danych. Zobaczyć niebezpieczeństwo zanim nas zaskoczy i dostrzegać „okna możliwości”.
Jeśli chcesz umieć przełożyć wiedzę ze statystyki na konkretne przykłady biznesowe, nauczyć się podstaw pracy badawczej z danymi oraz interpretacji głównych, najpowszechniejszych wskaźników – to szkolenie jest dla Ciebie.
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz
Transformacja biznesu na zrównoważony rozwój staje się faktem, a firmy w Polsce czeka w najbliższym czasie rewolucyjna zmiana, która skutkować będzie zmianami w kompleksowym myśleniu o biznesie oraz potrzebach konsumentów. Modele biznesowe będą się zmieniać na takie, które zaczną odpowiadać na potrzeby społeczne i środowiskowe, przez co będą w stanie odpowiadać coraz bardziej świadomym potrzebom konsumentów oraz coraz bardziej „zielonym” oczekiwaniom inwestorów. Jednocześnie zaczną spełniać standardy jakie wprowadzają regulacje w obszarze zrównoważonego rozwoju, które dynamicznie wprowadza UE. Podczas szkolenia przekażę praktyczną wiedzę o tym, czym tak naprawdę jest „rewolucja ESG”, w jaki sposób branża badawcza może wspomóc swoich klientów w sprostaniu licznym wyzwaniom, a jednocześnie zmieniać siebie w „zielonym” kierunku i projektować oferty usług w oparciu o zasady zrównoważonego rozwoju.
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz