fbpx
 
Avatar

Agnieszka Łebkowska

Cyfrowa Foto

Head of Business & Customer Intelligence

Skontaktuj się ze mną
 
Absolwentka psychologii, zajmuje się badaniami marketingowymi od 1998.
Prowadzi projekty badawcze wymagające wiedzy z obszaru psychologii poznawczej, behawioralnej i społecznej - dotyczące marek, efektywności komunikacji marketingowej, satysfakcji i lojalności oraz badania dla obszaru HR (employer branding, kultura organizacyjna, badania pracowników, efektywność).

Pracowała w PBS DGA (przeszła drogę od badacza po pełnomocnika zarządu) oraz TNS OBOP (lider sektora technology). W Grupie Onet S.A. była dyrektorem działu badań i analiz, odpowiadała za wszystkie projekty badawcze i analityczne dotyczące użytkowników oraz wspierające sprzedaż. W MANDS jako dyrektor zarządzający odpowiadała rozwój projektów badawczych z obszaru badań efektywności komunikacji, badań wizerunku i potencjału marki oraz customer journey. Obecnie Head of Business & Customer Intelligence w Cyfrowa Foto.

Jako projektant badań ceni podejście strategiczne oraz łączenie perspektyw wynikających z różnych paradygmatów.

Specjalizuję się w

branżach:


Agencje reklamowe / domy mediowe / PR
Banki
Farmaceutyczna

FMCG

Informatyczna
Internetowa
Media elektroniczne
Prasa
Sieci handlowe
Telekomunikacja
Wyższe uczelnie

obszarach biznesowych:


Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Media
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Prognozowanie i modelowanie
Reklama (post-, pre-testy)
Social media
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)
Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


Bulletin Board Discussion
CAPI
CATI
CAWI
Diady/triady
Etnografia
FGI
IDI
IDI realizowane on-line
MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety)
Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy
PAPI
Psychometria
Wywiady w miejscach publicznych
Zautomatyzowane pomiary zachowań