Avatar

Katarzyna Michalak

FUZERS Sp. z o.o.

Specjalista ds. badań rynku

Skontaktuj się ze mną
Jej zdaniem nawet w chaosie powinien być porządek, dlatego dużą wagę przykłada do merytorycznej poprawności i jakości procesów, które realizuje.
Pasjonatka badań, lubi je planować i dobierać odpowiednie metody oraz narzędzia powtarzając co jakiś czas, że badania to nieocenione źródło wiedzy o użytkownikach i dzięki nim można poznać różne perspektywy. Jej zdaniem łączenie metod, technik i narzędzi badawczych, to klucz do sukcesu. Nie boi się niekonwencjonalnego podejścia. 
Jak dotąd realizowała jakościowe badania marketingowe (IDI, FGI) m.in. dla nocowanie.pl, BGŻ BNP Paribas, Eurobank, mBank, Grupy Pracuj oraz Ministerstwa Technologii i Przedsiębiorczości.
Absolwentka szkoły Consumer Intelligence PTBRiO.

Specjalizuję się w

branżach:


Administracja / sektor publiczny
Banki
Medyczna
Sieci handlowe
Ubezpieczenia
Wyższe uczelnie

obszarach biznesowych:


Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Retail (sprzedaż, dystrybucja)
Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


Bulletin Board Discussion
Diady/triady
Etnografia
FGI
FGI realizowane on-line
IDI
IDI realizowane on-line
Internetowe metodą emisji ankiet (RTS)
Panele internautów
Wywiady w miejscach publicznych