fbpx
 
Avatar

Milena Morawiec

Mind The Gap

Niezależna konsultantka - owner

Skontaktuj się ze mną
Jestem niezależną konsultantką badań i strategii marki, działającą od 2022 pod swoją marką Mind The Gap, współpracującą z wybranymi agencjami badawczymi i strategicznymi.
Moja historia zawodowa to: w latach 2020-2022 Brand Strategy Director w Kantar Polska, wcześniej długoletnia szefowa zespołów badawczych i accountka głównych klientów w Kantar, MillwardBrown, Ipsos i GfK.
Specjalizuję się w projektach z obszaru strategii i komunikacji marek, badaniach postaw, segmentacjach konsumenckich oraz segmentacjach potrzeb i okazji.
Moje DNA to badania ilościowe, jednak najbardziej cenię kilkuetapowe procesy badawcze, obejmujące etap jakościowy - etnografię, social listening, analizę trendów lub semiotyczną, a w dalszej kolejności etap kwantyfikacji oraz pracę warsztatową porządkującą kierunki biznesowej aplikacji wyników.
Pracuję dla polskich i międzynarodowych marek w sektorach m.in. mediowym, społecznym, finansowym, FMCG i farmaceutycznym.

Specjalizuję się w

branżach:


Administracja / sektor publiczny
AGD i RTV
Agencje reklamowe / domy mediowe / PR
Budowlana

Farmaceutyczna

Informatyczna
Internetowa
Komunalne
Motoryzacja
Pocztowe, kurierskie, spedycyjne
Rolnictwo
Sieci handlowe
Telekomunikacja
Transport pasażerski
Ubezpieczenia
Wyższe uczelnie

obszarach biznesowych:


Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Media
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Reklama (post-, pre-testy)
Social media
Sondaże i opinia publiczna
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)
Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


Bulletin Board Discussion
CAPI
CATI
CAWI
CL central location
Diady/triady
Eye Tracking
FGI
FGI realizowane on-line
IDI
IDI realizowane on-line
Internetowe metodą emisji ankiet (RTS)
MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety)
PAPI
Semiotyka