fbpx
 
Avatar

Konrad Siwiński

Minds & Roses

Senior Partner

Skontaktuj się ze mną
Badacz ilościowo – jakościowy z dziesięcioletnim doświadczeniem działający głównie w obszarze finansów i nowych technologii. Szczególnie lubi duże projekty strategiczne, które są prowadzone blisko codziennego biznesu klientów. Specjalista w obszarze innowacji, strategii i budowania doświadczeń.

Head of Research think tanku Social Impact Alliance for CEE.
Wykłada Badania Marketingowe na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Specjalizuję się w

branżach:


Agencje reklamowe / domy mediowe / PR
Banki
Budowlana

FMCG

Internetowa
Media elektroniczne
Sieci handlowe
Telekomunikacja
Wyższe uczelnie

obszarach biznesowych:


Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Media
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Prognozowanie i modelowanie
Reklama (post-, pre-testy)
Social media
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)
Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


Bulletin Board Discussion
CAPI
CATI
CAWI
Diady/triady
Etnografia
Eye Tracking
FGI
FGI realizowane on-line
IDI
IDI realizowane on-line
MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety)