fbpx
 
Avatar

Katarzyna Rutkowska

5Zmysłów- Katarzyna Rutkowska

Właściciel

Skontaktuj się ze mną
Ukończyłam socjologię i studia doktoranckie na Uniwersytecie Wrocławskim. Blisko 20 lat zajmuję się badaniami rynku zarówno po stronie klienta, głównie w branży edukacyjnej, jak i po stronie Agencji Badawczej. Jestem wykładowczynią na Wyższej Uczelni. Współpracuję z naukowcami, naukowczyniami z kilkudziesięciu Uczelni Wyższych, realizując badania w ramach grantów naukowych, środków własnych Uczelni; realizuję badania dla samorządów dotyczących rozwoju miasta i gminy, strategii, komunikacji czy promocji. Realizowałam badania dla firm z różnych branż od edukacji przez produkcję maszyn. Badania to moje życie i pasja, pojawiające się nowe tematy badawcze pozwalają na ciągły rozwój.
Firma 5 Zmysłów, którą prowadzę od lat wspiera Uczelnie, Instytucje, firmy w podejmowaniu decyzji strategicznych, biznesowych, naukowych, społecznych. W zależności od potrzeb i celów naszego Klienta, dostosowujemy techniki i metody badawcze, tak by pozyskana wiedza była jak najbardziej przydatna w dalszych działaniach. Klient jest dla Nas najważniejszy!

Specjalizuję się w

branżach:


Administracja / sektor publiczny
AGD i RTV
FMCG

Informatyczna
Internetowa
Medyczna
Motoryzacja
Przemysł
Sieci handlowe
Wyższe uczelnie

obszarach biznesowych:


Ewaluacja

Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Prognozowanie i modelowanie
Reklama (post-, pre-testy)
Retail (sprzedaż, dystrybucja)
Social media
Sondaże i opinia publiczna
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)
Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


CAPI
CATI
CAWI
Diady/triady
Etnografia
Eye Tracking
FGI
FGI realizowane on-line
IDI
IDI realizowane on-line
Internetowe metodą emisji ankiet (RTS)
MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety)
Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy
Panele internautów
PAPI
Retail audit
Telemetria