fbpx
 
Avatar

Natalia Hatalska

infuture.institute

CEO

Skontaktuj się ze mną
CEO i założycielka instytutu badań nad przyszłością infuture.institute. Jedna z najbardziej wpływowych i uznanych ekspertek w dziedzinie analizy i prognozowania trendów. Financial Times umieścił ją na liście New Europe 100 - listy stu osób z Europy Środkowej i Wschodniej, które "zmieniają społeczeństwa, politykę lub otoczenie biznesowe regionu i prezentują świeże podejście do panujących problemów”. Uznana za jedną z 50 najbardziej wpływowych kobiet w Polsce i dwukrotnie nagrodzona w plebiscycie „Kogo słucha polski biznes?” jako jeden z 10 najważniejszych autorytetów polskiego biznesu. Dwukrotnie wyróżniona tytułem Digital Shaper za wkład w rozwój gospodarki cyfrowej w Polsce. W 2022 roku umieszczona na Liście Kobiet Roku Forbes Women Polska oraz na liście Esomar Insight250 - zawierającej 250 osób z całego świata, w tym innowatorów, przedsiębiorców, badaczy, którzy "skupiają się na podnoszeniu jakości badań rynkowych". Analityczka, publicystka i autorka licznych projektów badawczych, doceniona m.in. Nagrodą Publiczności Kongresu Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Autorka bestsellerowej książki „Wiek paradoksów. Czy technologia nas ocali?”.

Specjalizuję się w

branżach:


Administracja / sektor publiczny
AGD i RTV
Agencje reklamowe / domy mediowe / PR
Banki
Budowlana

Farmaceutyczna

FMCG

Informatyczna
Internetowa
Media elektroniczne
Medyczna
Motoryzacja
Pocztowe, kurierskie, spedycyjne
Przemysł
Rolnictwo
Sieci handlowe
Telekomunikacja
Transport pasażerski
Ubezpieczenia
Wyższe uczelnie

obszarach biznesowych:


Ewaluacja

Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Prognozowanie i modelowanie
Retail (sprzedaż, dystrybucja)
Social media
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)

metodach i technikach:


Diady/triady
Etnografia
IDI
IDI realizowane on-line
Wywiady w miejscach publicznych
Zautomatyzowane pomiary zachowań