fbpx
 
Avatar

Marta Tkaczyk

LOTTE Wedel

Head of Market Insights

Skontaktuj się ze mną
Z badaniami rynku związana od 2007 r. Badaczka z długoletnim doświadczeniem po stronie agencji badawczych w ilościowych badaniach ad-hoc rynku FMCG oraz jako konsultant w Panelu Gospodarstw Domowych GfK. Obecnie po stronie klienta w LOTTE Wedel, w najsłodszej branży, kieruje zespołem badań rynku i insightów wspierając działy Marketingu, Trade Marketingu, Mediów oraz R&D.

Specjalizuję się w

branżach:


FMCG

obszarach biznesowych:


Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Media
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Reklama (post-, pre-testy)
Social media
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)

metodach i technikach: