Avatar

Piotr Chojnowski

Kantar Polska

Account Director

Skontaktuj się ze mną
Rocznik '80. Z badaniami związany od 1997 roku. Ukończył stosunki międzynarodowe w Collegium Civitas. Doświadczenie zdobywał w agencjach badawczych, poczynając od ankietera do kierownika projektów. Dzięki temu posiada nie tylko teoretyczną ale i praktyczną wiedzę o realizacji na każdym etapie procesu badawczego. W TNS Polska zajmuje się przede wszystkim badaniami rynku telekomunikacyjnego, IT i nowych technologii. Główne obszary zainteresowań to marka, produkt i reklama.

Specjalizuję się w

branżach:


AGD i RTV
Informatyczna
Przemysł
Rolnictwo
Telekomunikacja
Transport pasażerski

obszarach biznesowych:


Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Reklama (post-, pre-testy)
Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


CAPI
CATI
CAWI
IDI realizowane on-line
Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy