Avatar

Artur Czajka

GfK Polonia

Strategic Insights Manager | Consumer Panels & Services

Skontaktuj się ze mną
a.czajka66@wp.pl 604 121 105
Z wykształcenia psycholog, z badaniami rynku związany od 1994 roku. Pracował na wszystkich szczeblach działalności badawczej - jako ankieter, badacz, konsultant, kierownik projektu, senior research manager, kierownik zespołu badawczego.
Od 1994 roku do 2004 związany z firmą CASE. W latach 2005 – 2010 roku kierował Sektorem Badań Konsumenckich w TNS OBOP.
Od 2010 do lipca 2017 w firmie Nielsen (Senior Team Manager, Business Development Manager, Client Bussiness Partne). Na ostatnim stanowisku odpowiedziany za utrzymanie biznesowej relacji z kluczowymi klientami firmy w obszarze Sales Effectiveness (analizy specjalne i badania shopperowe/ konsumenckie).
Od października 2017 do lipca 2018 roku w firmie IQS (na stanowisku Trade & Shopper Business Development Manager.
Od sierpnia 2018 w GFK Polonia
Specjalizuje się w badaniach konsumenckich, zwłaszcza w badaniach rynku FMCG. Ekspert w zakresie badań zachowania polskich konsumentów i shopperów.
Zaangażowany w ponad 600 projektów badawczymi (badania jakościowe i ilościowe, testy produktów i konceptów, projekty z wykorzystaniem nowych technologii (eye tracking, path tracking, mobile).
W latach 2012-2015 Członek i Przewodniczący Komisji Odpowiedzialności Zawodowej (KOZ) przy Zarządzie OFBOR. Zaangażowany w Program Mentorski zbadaj.to. Prelegent na kongresach branżowych PTBRiO oraz na wielu konferencjach.

Specjalizuję się w

branżach:


AGD i RTV
Agencje reklamowe / domy mediowe / PR
FMCG

Sieci handlowe
Telekomunikacja

obszarach biznesowych:


Ewaluacja

Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Media
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Reklama (post-, pre-testy)
Retail (sprzedaż, dystrybucja)
Sondaże i opinia publiczna
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)
Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


CAPI
CATI
CAWI
CL central location
Diady/triady
Etnografia
FGI
IDI realizowane on-line
Internetowe metodą emisji ankiet (RTS)
OOH (badania reklamy zewnętrznej)
Panele internautów
PAPI
Retail audit
Telemetria
Zautomatyzowane pomiary zachowań