fbpx
 
Avatar

Jan Garlicki

Centrum Badań Marketingowych INDICATOR

Prezes

Skontaktuj się ze mną
Dyrektor Generalny CBM INDICATOR Sp. z o.o., profesor, kierownik Katedry Socjologii Polityki i Marketingu Politycznego Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych UW . Od 30 lat specjalizuje się w badaniach pozycji marki, image'u firm oraz sektora finansowego. Założyciel i współwłaściciel Indicatora. Jest członkiem - założycielem PTBRiO oraz członkiem ESOMAR, PTS i ISA. W latach 1999-2003 prezes PTBRiO. Inicjator organizacji kongresów badaczy. Od grudnia 2003 członek honorowy PTBRiO. Obecnie rzecznik odpowiedzialności zawodowej OFBOR. Członek - założyciel i prezes Zarządu Stowarzyszenia Absolwentów Nauk Politycznych UW. Autor wielu książek. m.in. Społeczeństwo Przyszłości, Badania przedpromocyjne i skuteczności promocji i Demokracja i integracja europejska. Redaktor książki Political Participation in the Era of New Technologies oraz Legitymizacja transformacji i systemu politycznego w Polsce,

Specjalizuję się w

branżach:


Administracja / sektor publiczny
Agencje reklamowe / domy mediowe / PR
Banki
FMCG

Informatyczna
Internetowa
Komunalne
Media elektroniczne
Motoryzacja
Pocztowe, kurierskie, spedycyjne
Prasa
Przemysł
Rolnictwo
Sieci handlowe
Telekomunikacja
Transport pasażerski
Ubezpieczenia
Wyższe uczelnie

obszarach biznesowych:


Ewaluacja

Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Media
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Reklama (post-, pre-testy)
Retail (sprzedaż, dystrybucja)
Social media
Sondaże i opinia publiczna
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)
Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


CAPI
CATI
CAWI
CL central location
Diady/triady
Etnografia
Eye Tracking
FGI
FGI realizowane on-line
IDI
IDI realizowane on-line
Mystery shopping
Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy
OOH (badania reklamy zewnętrznej)
Panele internautów
PAPI
Wywiady w miejscach publicznych
Zautomatyzowane pomiary zachowań