Avatar

Marek Kempka

Nielsen

Director Shopper Technology, Europe

Skontaktuj się ze mną
 600 957 320
Ukończył Marketing i Zarządzanie na SGH. Obecnie w Nielsenie odpowiada na region Europy za badania shopperowe z wykorzystaniem nowych technologii. Poprzednio pracował w Unilever Polska, Geant Polska oraz MEMRB. Specjalizuje się w badaniach zachowań zakupowych tzw. shopperów, w badaniach z zastosowaniem eye-trackingu, Category Management oraz Customer Intelligence. W wolnym czasie pstryka zdjęcia i czasami nurkuje.

Specjalizuję się w

branżach:


Agencje reklamowe / domy mediowe / PR
FMCG

Media elektroniczne
Sieci handlowe

obszarach biznesowych:


Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Reklama (post-, pre-testy)

metodach i technikach:


CAPI
CATI
CAWI
CL central location
Diady/triady
FGI
Telemetria