Avatar

Izabella Krzemińska

Orange Labs

Starszy Kierownik Projektów R&D

Skontaktuj się ze mną
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Psychologii. Ekspert badań rynkowych i wiedzy o kliencie z wieloletnim doświadczeniem.
W latach 1994-2002 pracowała w Instytucie Badawczym CASE, gdzie zajmowała się badaniami jakościowymi, testami i sondażami. Jako kierownik zespołu badaczy była odpowiedzialna za realizację dużych projektów ilościowych oraz badań cenowych. Od 2003 w TP była odpowiedzialna za realizację badań wspierających rozwój CRM i nowych kanałów obsługi oraz za badania satysfakcji w TP/France Telekom/ Orange. Współpraca międzynarodowa w zakresie standaryzacji i ujednolicania metodologii badań satysfakcji FT. Posiada unikalne doświadczenie w branży telekomunikacyjnej, łączące wiedzę o kliencie z procesami i zarządzaniem w organizacji (MBO).
Obecnie w Orange Labs prowadzi projekty z obszaru R&D przy wykorzystaniu nowych technologii do wzbogacenia Customer Insight (Smart Movements, Smart Steps, itp). i tworzenia serwisów opartych o dane (Real Time Geolocated Communication).
Motto: „keep moving forward”, Walt Disney


Specjalizuję się w

branżach:


Banki
FMCG

Informatyczna
Internetowa
Media elektroniczne
Sieci handlowe
Telekomunikacja
Ubezpieczenia
Wyższe uczelnie

obszarach biznesowych:


Ewaluacja

Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Prognozowanie i modelowanie
Retail (sprzedaż, dystrybucja)
Social media
Sondaże i opinia publiczna
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)
Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


CAPI
CATI
CAWI
CL central location
Diady/triady
Etnografia
Eye Tracking
FGI
FGI realizowane on-line
IDI
IDI realizowane on-line
Internetowe metodą emisji ankiet (RTS)
MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety)
OOH (badania reklamy zewnętrznej)
Panele internautów
Telemetria
Wywiady w miejscach publicznych
Zautomatyzowane pomiary zachowań