fbpx
 
Avatar

Dominika Maison

MAISON & PARTNERS

Prezes

Skontaktuj się ze mną
 
Psycholog, profesor Uniwersytetu Warszawskiego, pracownik Wydziału Psychologii UW. Obok pracy naukowej od początku lat 90-tych zajmuje się praktycznie badaniami marketingowymi. Właścicielka firmy Dom Badawczy Maison specjalizującej się w strategicznych badaniach marketingowych, badaniu nieświadomych potrzeb konsumenckich oraz badaniach dla potrzeb kampanii społecznych. Współpracuje z wieloma ośrodkami akademickimi na świecie (m.in. USA, Belgia, Indonezja, Włochy). Prowadzi badania naukowe z zakresu utajonych postaw konsumenckich, percepcji reklamy oraz marketingu społecznego. Autorka wielu publikacji na temat współczesnych konsumentów, min.: Jakościowe metody badań marketingowych (PWN, 2010); Polak w świecie finansów (PWN, 2013); Psychologia konsumenta (PWN, 2014); Polki. Spełnione Profesjonalistki, Rodzinne Panie Domu czy Obywatelki Świata (WUW, 2014). Członek wielu organizacji branżowych: Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO), Rady Programowej Fundacji Reklamy Społecznej, Society for Consumer Psychology (SCP), Association for Consumer Research (ACR) i American Academy of Advertising (AAA). W latach 2003-2008 Prezes Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO).

Specjalizuję się w

branżach:


Wyższe uczelnie

obszarach biznesowych:


Konsulting badawczy
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)

metodach i technikach:


CAWI
Diady/triady
Etnografia
Telemetria
Wywiady w miejscach publicznych
Zautomatyzowane pomiary zachowań