Avatar

Joanna Mazurkiewicz

4P research mix

Kierownik Zespołu Badawczego

Skontaktuj się ze mną
Socjolog, od 12 lat w badaniach rynku. Współtwórca techniki chat FGI. Adwokat konsumentów. Mówią, że nie spocznie póki nie zrozumie ;)

Najpierw w CASE (2002-03), potem w 4P Research Mix (2004-11) i Grupie IQS (2011-12), w międzyczasie (2006) także w Greenlight Intl. w Londynie jako senior international researcher przy projektach europejskich i globalnych. Od września 2012 ponownie w 4P research mix.

Specjalizuje się w badaniach jakościowych, także b2b i warsztatach. Interesują ją szczególnie badania postaw, zachowań i potrzeb konsumentów (uwielbia etnografię ;)), NPD, badania marki i komunikacji marketingowej.

Specjalizuję się w

branżach:


Agencje reklamowe / domy mediowe / PR
Banki
FMCG

Internetowa
Media elektroniczne
Medyczna
Motoryzacja
Pocztowe, kurierskie, spedycyjne
Prasa
Telekomunikacja
Ubezpieczenia

obszarach biznesowych:


Ewaluacja

Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Media
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Reklama (post-, pre-testy)
Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


Bulletin Board Discussion
Etnografia
FGI
Semiotyka
Wywiady w miejscach publicznych
Zautomatyzowane pomiary zachowań