Avatar

Artur Noga-Bogomilski

GfK Polonia

Department Director

Skontaktuj się ze mną
artur.noga@gfk.com 502 196 088
Socjolog. Absolwent Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW oraz studiów podyplomowych "Badania marketingowe. Postawy i zachowania konsumentów. Z badaniami marketingowymi związany od ponad dziesięciu lat. Miłośnik badań ilościowych, szczególnie rozwiązań metodologicznych, które nie bazują na bezpośrednich deklaracjach respondentów. Obecnie Department Director w GfK Polonia. Odpowiada za pozyskiwanie oraz utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami firmy w sektorach finansowym, telekomunikacyjnym, paliwowym i pokrewnych. Współautor książki "Badania marketingowe. Od teorii do praktyki" (2007). Prywatnie pasjonat motoryzacji i wędkarstwa (formuła non-kill).

tel. 22 43 41 510

Specjalizuję się w

branżach:


AGD i RTV
Banki
Motoryzacja
Pocztowe, kurierskie, spedycyjne
Przemysł
Telekomunikacja
Transport pasażerski
Ubezpieczenia

obszarach biznesowych:


Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Reklama (post-, pre-testy)
Social media
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)
Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


Bulletin Board Discussion
CAPI
CATI
CAWI
CL central location
Diady/triady
Etnografia
Eye Tracking
FGI
FGI realizowane on-line
IDI realizowane on-line
Internetowe metodą emisji ankiet (RTS)
MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety)
Mystery shopping
Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy
OOH (badania reklamy zewnętrznej)
Semiotyka
Telemetria
Wywiady w miejscach publicznych
Zautomatyzowane pomiary zachowań