Avatar

Agnieszka Smalec

Skontaktuj się ze mną
Pracuje w Katedrze Marketingu Usług Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekspert w RPO oraz NCBR. Uzyskany certyfikat z zarządzania projektami IPMA-D oraz IPMA-4RD ukierunkowanego na projekty badawczo-rozwojowe. Współpraca z podmiotami głównie w zakresie tworzenia strategii, kreowania marki, komunikacji, badań rynkowych, mediów, sprzedaży. Zainteresowania przede wszystkim komunikacją marketingową, analizą rynku, jak również zarządzaniem sprzedażą, marką, wizerunkiem, zachowaniami konsumentów i relacjami z mediami. Autorka wielu publikacji. Prowadzi szkolenia m.in. dotyczące obsługi klienta i komunikacji. Przeprowadza badania zarówno dla firm, jak i samorządów. Pracowała także jako mystery shopper. Organizatorka cyklicznej konferencji "Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty". Uwielbia czytanie książek, taniec, podróże i spotkania z ludźmi.



Specjalizuję się w

branżach:


Administracja / sektor publiczny
FMCG

Informatyczna
Internetowa
Komunalne
Media elektroniczne
Pocztowe, kurierskie, spedycyjne
Prasa
Sieci handlowe
Telekomunikacja
Ubezpieczenia
Wyższe uczelnie

obszarach biznesowych:


Ewaluacja

Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Media
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Reklama (post-, pre-testy)
Social media
Sondaże i opinia publiczna
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)
Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


Bulletin Board Discussion
CAPI
CATI
CAWI
CL central location
Diady/triady
FGI
FGI realizowane on-line
IDI realizowane on-line
Internetowe metodą emisji ankiet (RTS)
Mystery shopping
Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy
OOH (badania reklamy zewnętrznej)
PAPI
Semiotyka
Wywiady w miejscach publicznych