Avatar

Andrzej Tkacz

PEX PharmaSequence

Senior Researcher

Skontaktuj się ze mną
Warszawski rocznik '75. Z badaniami związany od 22 lat. Absolwent Instytutu Socjologii UW, ze specjalizacją w metodologii badań społecznych i rynkowych oraz socjologii mediów. Zorientowany na ilościowe metody analizy i interpretacji danych. W trakcie studiów współwłaściciel butiku badawczego. Następnie obecny zarówno po stronie agencji (w tym kierowanie działem badań ilościowych), jak i klienta (kierowanie badaniami w dużym wydawnictwie prasowym). Na koncie portfel autorskich serwisów badawczych. Od ponad dekady skoncentrowany na badaniach rynku farmaceutycznego w PEX PharmaSequence. Prywatnie pochłaniacz słowa pisanego, komputerowy geek, czwarty do brydża, gitarowy brzdąkacz i bezkrytyczny psiarz.

Specjalizuję się w

branżach:


Farmaceutyczna

Medyczna
Prasa

obszarach biznesowych:


Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Media
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)

metodach i technikach:


Bulletin Board Discussion
CAPI
CATI
CAWI
CL central location
Internetowe metodą emisji ankiet (RTS)
Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy
OOH (badania reklamy zewnętrznej)