Avatar

Tomasz Pasternak

Własna dzialaność

Skontaktuj się ze mną
Przez kilkanaście lat byłem związany z departamentem marketingu jednej z największych
w Polsce instytucji finansowych, gdzie odpowiadałem za badania rynku oraz wsparcie strategii komunikacji i rozwoju produktów.

Doświadczenia związane ze światem badań zdobywał w sektorze FMCG w GfK Polonia. Niedoszły chirurg, chemik i archeolog. Miłośnik opery i pasjonat kotów.

Obecnie realizuję swoją pasję związaną z kulturą i muzyką poważną.

Specjalizuję się w

branżach:


obszarach biznesowych:


Ewaluacja

Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Media
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Reklama (post-, pre-testy)
Social media
Sondaże i opinia publiczna
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)
Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


CAPI
CATI
CAWI
CL central location
Diady/triady
Etnografia
FGI
IDI
Internetowe metodą emisji ankiet (RTS)
MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety)
Mystery shopping
Semiotyka
Wywiady w miejscach publicznych
Zautomatyzowane pomiary zachowań