Avatar

Julia Izmałkowa

IZMAŁKOWA

Założyciel i CEO

Skontaktuj się ze mną
Julia Izmałkowa – psycholog, założycielka i CEO IZMAŁKOWA, agencji badawczej specjalizującej się w badaniach etnograficznych dla marketingu i biznesu. IZMAŁKOWA opracowała autorską metodę badań oraz analizy danych - łącząc etnografię, psychologię i socjologię. Na tych fundamentach cały czas tworzy nowe techniki badawcze pomagając firmom znaleźć strategiczne insighty, które są wykorzystywane do tworzenia unikalnej komunikacji, innowacyjnych produktów czy bardziej przyjaznej kultury organizacji.

Wszystkie badania skupiają się na wyjściu poza deklaracje i odkrywaniu prawdy o zachowaniach, postawach i motywacjach konsumentów, pracowników, klientów największych firm, dając im inspirujące insighty do rozwoju w każdym obszarze.
IZMAŁKOWA wspiera swoją wiedzą zarówno marki lokalne, jak i te z listy Fortune 500. Julia prowadzi projekty badawcze, wykłady, szkolenia zarówno w Polsce, jak i za granicą, występuje na konferencjach zarówno reklamowych (Eurobest Festival), jak i technologicznych (Google)
Jest autorką bloga MyFlirtWithReality.com, na którym promuje wiedzę na temat psychologii poprzez opowiadanie historii ludzi z całego świata.

Specjalizuję się w

branżach:


Administracja / sektor publiczny
AGD i RTV
Agencje reklamowe / domy mediowe / PR
Banki
Farmaceutyczna

FMCG

Informatyczna
Internetowa
Media elektroniczne
Medyczna
Motoryzacja
Prasa
Przemysł
Sieci handlowe
Telekomunikacja
Ubezpieczenia

obszarach biznesowych:


Ewaluacja

Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Media
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Prognozowanie i modelowanie
Reklama (post-, pre-testy)
Retail (sprzedaż, dystrybucja)
Social media
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)
Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


Etnografia
FGI
FGI realizowane on-line
Mystery shopping
Psychometria
Semiotyka
Wywiady w miejscach publicznych
Zautomatyzowane pomiary zachowań