Avatar

Andrzej Anterszlak

Ipsos Polska

Director - Customer Experience & Mystery Shopping

Skontaktuj się ze mną
Ekspert w obszarze Customer Experience. Doradza największym firmom w Polsce i na świecie, wspierając je w budowie strategii i rozwoju. Z badaniami związany od 1999 roku. Pracował w TNS OBOP gdzie, między innymi, zajmował stanowisko Senior Market Research Consultant a oraz pełnił obowiązki Szefa Działu Badań Sektora Finansowego i B2B. Obecnie związany z Ipsos jako Loyalty Director kieruje częścią firmy zajmującej się badaniami z obszaru Customer Experience. Specjalizuje się w badaniach satysfakcji i lojalności, badaniach dedykowanych obszarowi customer experience, badaniach Mystery Shopping, badaniach wizerunku, pozycjonowania, siły i komunikacji marki, badaniach cenowych oraz testach (konceptów, produktów). Ma doświadczenie w kierowaniu globalnymi i lokalnymi projektami badawczymi, realizowanymi, między innymi, w obszarze automotive, finansów, retail, telekomunikacji, IT, mediów, B2B i FMCG. Absolwent czołowych szkól wyższych w Polsce: Analiz Marketingowych w SGH, Zarządzania Marką w SGH, Socjologii w Collegium Civitas, Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Członek PTBRiO oraz Customer Experience Professionals Association.

Specjalizuję się w

branżach:


Administracja / sektor publiczny
AGD i RTV
Agencje reklamowe / domy mediowe / PR
Banki
Budowlana

Farmaceutyczna

FMCG

Informatyczna
Internetowa
Komunalne
Media elektroniczne
Medyczna
Motoryzacja
Pocztowe, kurierskie, spedycyjne
Prasa
Przemysł
Rolnictwo
Sieci handlowe
Telekomunikacja
Transport pasażerski
Ubezpieczenia
Wyższe uczelnie

obszarach biznesowych:


Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Media
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Retail (sprzedaż, dystrybucja)
Social media
Sondaże i opinia publiczna
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)
Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


CAPI
CATI
CAWI
CL central location
Diady/triady
IDI
IDI realizowane on-line
Internetowe metodą emisji ankiet (RTS)
MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety)
Mystery shopping
Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy
OOH (badania reklamy zewnętrznej)
Panele internautów
PAPI
Semiotyka
Telemetria