fbpx
 
Avatar

Radosław Olejniczak

INDAGO Agencja Badawcza

Współwłaściciel

Skontaktuj się ze mną
Absolwent socjologii na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Z branżą badawczą związany od 1999 roku. Pracując dla międzynarodowych agencji badawczych oraz mniejszych firm związanych z badaniami rynku zrealizował kilkaset projektów, głównie ilościowych. Autor szeregu raportów i analiz związanych z rynkiem FMCG publikowanych w czasopiśmie branżowym.

Od 2010 roku współwłaściciel agencji badawczej INDAGO, specjalizującej się w badaniach marketingowych ad hoc (realizowanych na zamówienie i wyłączność jednego klienta).

Specjalizuję się w

branżach:


Agencje reklamowe / domy mediowe / PR
Banki
Farmaceutyczna

FMCG

Medyczna
Sieci handlowe
Telekomunikacja
Wyższe uczelnie

obszarach biznesowych:


Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Reklama (post-, pre-testy)
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)
Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


CAPI
CATI
CAWI
CL central location
Internetowe metodą emisji ankiet (RTS)
OOH (badania reklamy zewnętrznej)
Semiotyka