fbpx
 
Avatar

Pawel Kowalski

Uniwersytet Łódzki

wykładowca akademicki

Skontaktuj się ze mną
Paweł Kowalski – dr Nauk o Zarządzaniu Uniwersytetu Łódzkiego, magister Socjologii, pracownik Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji. Wykładowca Marketing Management oraz Marketing Research. na studiach magisterskich i podyplomowych na Uniwersytecie Łódzkim. Od ponad 20 lat jest niezależnym konsultantem i trenerem oraz doradcą polskich i zagranicznych przedsiębiorstw. Kilkuletnie doświadczenie praktyczne zdobywał na stanowiskach Marketing Research Managera, Category Managera oraz Project Managera w zagranicznych i polskich firmach. Jest autorem kilkunastu artykułów na temat dystrybucji i badań marketingowych oraz współautorem kilku publikacji książkowych na temat zarządzania marketingowego i sprzedaży.

Specjalizuję się w

branżach:


Farmaceutyczna

FMCG

Prasa
Przemysł
Rolnictwo
Sieci handlowe
Transport pasażerski
Ubezpieczenia
Wyższe uczelnie

obszarach biznesowych:


Ewaluacja

Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Media
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Prognozowanie i modelowanie
Reklama (post-, pre-testy)
Retail (sprzedaż, dystrybucja)
Sondaże i opinia publiczna
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


CAPI
CATI
CAWI
CL central location
FGI
IDI
Internetowe metodą emisji ankiet (RTS)
Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy
Panele internautów
PAPI
Psychometria
Retail audit