Avatar

Radosław Soszka

IQS

Research Team Manager

Skontaktuj się ze mną
Psycholog społeczny po Wydziale Psychologii UW.
Z badaniami związany od kilkunastu lat. Zanim został badaczem, poznał je od "podszewki" - jako ankieter, pracownik działu realizacji.
W Grupie IQS przeszedł drogę od asystenta do szefa własnego zespołu.
Specjalizuje się w badaniach ilościowych - zwłaszcza rynku FMCG i finansów: testy produktów, testy komunikacji na wszystkich etapach (od konceptu przez boardy/ animatiki do gotowych kopii), badania cenowe, trackingi, badania eksploracyjne i segmentacyjne.

Specjalizuję się w

branżach:


AGD i RTV
Banki
Farmaceutyczna

FMCG

Medyczna
Pocztowe, kurierskie, spedycyjne
Prasa
Przemysł
Telekomunikacja
Transport pasażerski
Ubezpieczenia

obszarach biznesowych:


Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Reklama (post-, pre-testy)
Sondaże i opinia publiczna
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


CAPI
CATI
CAWI
CL central location
OOH (badania reklamy zewnętrznej)
Semiotyka