fbpx
 
Avatar

Anna Gorączka

Żabka Polska

Green officer

Skontaktuj się ze mną
Przez wiele lat pracowała w firmach FMCG na różnych stanowiskach w obszarze Insight i strategii. Obecnie w Żabka Polska pełni rolę Green Officera i odpowiada za budowanie strategii „zielonego” zrównoważonego rozwoju firmy. Współautorka raportów proekologicznych „Ziemianie projektują” (2020) i „Ziemianie regulują”(2020) oraz książek „Data Driven Decisions”(PWN,2018), „Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta”(PWN, 2020). Częsty prelegent na kongresach branżowych. Trener szkoleń PTBRIO oraz szkoły Consumer Intelligence. Interesuje się gamification, wisdom of crowds oraz ekonomią behawioralną.

Specjalizuję się w

branżach:


FMCG

Sieci handlowe

obszarach biznesowych:


Ewaluacja

Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Media
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Reklama (post-, pre-testy)
Retail (sprzedaż, dystrybucja)
Social media
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)

metodach i technikach:


Bulletin Board Discussion
CAPI
CATI
CAWI
CL central location
Diady/triady
Etnografia
Eye Tracking
FGI
FGI realizowane on-line
Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy
OOH (badania reklamy zewnętrznej)
PAPI
Semiotyka
Wywiady w miejscach publicznych
Zautomatyzowane pomiary zachowań