Avatar

Małgorzata Kowalewska

Clue Lab

Dyrektor ds. badań i rozwoju

Skontaktuj się ze mną
Członek Zarządu Clue Lab Sp. z o.o. Absolwentka psychologii. Od 1998 roku badacz jakościowy w Nielsen, Grupa IQS i 4P research mix. Od 2007 roku kieruje zespołami jakościowo-ilościowymi.

Specjalizuje się w badaniach Category Management oraz badaniach realizowanych w miejscu sprzedaży. Tego typu projekty prowadzi od 2001 roku. Oprócz tego robi testy reklam, testy produktów, badania wizerunkowe, badania satysfakcji, badania segmentacyjne, badania typu U&A, badania etnograficzne, społeczne, badania opinii pracowników i inne.

Ma doświadczenie w branżach FMCG, finansowej, farmaceutycznej, trade’owej, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej, wydawniczej, realizowała również badania społeczne w ramach projektów finansowanych przez UE oraz dla instytucji publicznych.

Specjalizuję się w

branżach:


Administracja / sektor publiczny
AGD i RTV
Agencje reklamowe / domy mediowe / PR
Banki
Farmaceutyczna

FMCG

Internetowa
Motoryzacja
Pocztowe, kurierskie, spedycyjne
Prasa
Sieci handlowe
Telekomunikacja
Ubezpieczenia
Wyższe uczelnie

obszarach biznesowych:


Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Media
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Reklama (post-, pre-testy)
Retail (sprzedaż, dystrybucja)
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)
Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


Bulletin Board Discussion
CAPI
CATI
CAWI
CL central location
Etnografia
Eye Tracking
FGI
FGI realizowane on-line
IDI
Internetowe metodą emisji ankiet (RTS)
Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy
OOH (badania reklamy zewnętrznej)
Wywiady w miejscach publicznych
Zautomatyzowane pomiary zachowań