Avatar

Katarzyna Zaniewska

Totalizator Sportowy

Główny Specjalista Zespołu Badań Marketingowych

Skontaktuj się ze mną
Z wykształcenia socjolożka specjalizująca się w antropologii współczesności, z powołania badacz jakościowy. Od 2006 prowadzi projekty rynkowe i społeczne śledząc style życia Polaków. Przez lata wspomagała badania dla klientów z każdego z trzech sektorów głownie w agencji IQS. Obecnie w strukturach LOTTO odpowiada za badania jakościowe, zbieranie wiedzy o konsumentach i wcielanie jej w życie wewnątrz organizacji. Poza tymi strukturami zajmuje się też badaniami nowych mediów i analizą treści kulturowych współpracując m.in. z Centrum Cyfrowym: Projekt Polska a także realizując autorskie projekty.

Specjalizuję się w

branżach:


Administracja / sektor publiczny
FMCG

Internetowa
Media elektroniczne
Sieci handlowe
Wyższe uczelnie

obszarach biznesowych:


Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Media
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Reklama (post-, pre-testy)
Retail (sprzedaż, dystrybucja)
Social media
Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników)

metodach i technikach:


Etnografia
FGI
Psychometria
Wywiady w miejscach publicznych
Zautomatyzowane pomiary zachowań