fbpx
 
Avatar

Anna Szutowicz

IQS

Senior Research Manager.

Skontaktuj się ze mną
Etnografka i antropolożka kultury. Doświadczona badaczka, prelegentka, moderatorka, prowadząca warsztaty. Specjalizuje się w badaniach etnograficznych i analizie antropologicznej. W marketingowej pracy badawczej skupia się na głębokim zrozumieniu konsumentów i ich potrzeb, w pracy strategicznej na przekuciu zdobytej wiedzy na korzyść biznesową klientów. Liderka 3 edycji Świata Młodych - najbardziej kompleksowego badania młodych w Polsce. Redaktorka czasopisma antropologicznego (op.cit.,). Pisze doktorat o męskiej konsumpcji.

Specjalizuję się w

branżach:


AGD i RTV
Agencje reklamowe / domy mediowe / PR
Banki
Budowlana

Farmaceutyczna

FMCG

Internetowa
Media elektroniczne
Medyczna
Pocztowe, kurierskie, spedycyjne
Prasa
Telekomunikacja
Wyższe uczelnie

obszarach biznesowych:


Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Media
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Reklama (post-, pre-testy)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


Etnografia
Eye Tracking
FGI
FGI realizowane on-line
Semiotyka
Wywiady w miejscach publicznych
Zautomatyzowane pomiary zachowań