fbpx
 
Avatar

Katarzyna Haczewska

We Find Sp. z o.o.

Strateżka, Badaczka, Facylitatorka, Menedżerka

Skontaktuj się ze mną
Jestem właścicielką butiku badawczo-strategicznego We Find (wcześniej Research Eye), doświadczoną badaczką, strateżką, menedżerką i facylitatorką warsztatów strategicznych, kreatywnych, Design Thinking oraz służących rozwiązywaniu problemów w organizacjach.

Od niemal 20 lat pomagam klientom budować silne marki analizując świat i przekuwając wnioski w skuteczne rozwiązania dla biznesu, instytucji publicznych i NGO.
Moją specjalnością są rozmowy z ludźmi i otwieranie ich serc. Projektuję i realizuję badania jakościowe i ilościowe oraz procesy strategiczne służące zwiększaniu efektywności działań zarówno w obszarach biznesowych jak i społecznych.
Jestem współautorką największego podręcznika w obszarze badań: „Badania Rynku” wydanego przez PWN w 2021 roku.

Jako coachka wspieram ludzi pracując indywidualnie i w grupach w osiąganiu celów, spełnianiu marzeń i stawianiu czoła wyzwaniom. Jako mentorka Sieci Przedsiębiorczych Kobiet wspieram inne kobiety w rozwoju ich biznesów.

Pasjonuje mnie psychologia i praca z podświadomością.

Specjalizuję się w

branżach:


Administracja / sektor publiczny
AGD i RTV
Agencje reklamowe / domy mediowe / PR
Banki
Budowlana

Farmaceutyczna

FMCG

Informatyczna
Internetowa
Komunalne
Media elektroniczne
Medyczna
Motoryzacja
Pocztowe, kurierskie, spedycyjne
Prasa
Przemysł
Rolnictwo
Sieci handlowe
Telekomunikacja
Transport pasażerski
Ubezpieczenia
Wyższe uczelnie

obszarach biznesowych:


Ewaluacja

Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Media
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Prognozowanie i modelowanie
Reklama (post-, pre-testy)
Retail (sprzedaż, dystrybucja)
Social media
Sondaże i opinia publiczna
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)
Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


Bulletin Board Discussion
CAPI
CATI
CAWI
CL central location
Diady/triady
Etnografia
Eye Tracking
FGI
FGI realizowane on-line
IDI
IDI realizowane on-line
Internetowe metodą emisji ankiet (RTS)
MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety)
Mystery shopping
Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy
OOH (badania reklamy zewnętrznej)
Panele internautów
Semiotyka
Wywiady w miejscach publicznych
Zautomatyzowane pomiary zachowań