Avatar

Agnieszka Bartel

Centrum AGABA

Właściciel

Skontaktuj się ze mną
Badaniami zajmuję się od 2005 roku. Swoją przygodę z nimi zaczynałam w ramach projektów studenckich, następnie swoje umiejętności w tej dziedzinie rozwijałam w pracy zawodowej- jednej z największych prywatnych uczelni w Łodzi.

Uczestniczyłam w licznych projektach edukacyjnych (w obszarze POKL i programów międzynarodowych) oraz badaniach związanych z jakością obsługi w obszarze edukacji oraz bankowości.

Z wykształcenia i zamiłowania jestem socjologiem i filologiem angielskim, ukończyłam UŁ oraz WSSM w Łodzi. Staram się łączyć te dwie specjalizacje czego efektem jest Centrum AGABA, którego jestem właścicielką od stycznia 2014r. Badania ilościowe i jakościowe nie są dla nas tajemnicą. Podobnie jak wszelkie działania marketingowe, promocja firm w Internecie i copywriting. Oferujemy usługi w języku angielskim (raportowanie, teksty, narzędzia badawcze, tłumaczenia, desk research itp.). Jeśli chcesz rozwijać swoją firmę, szkolić pracowników, podbić social media, zbadać jak widzą Cię klienci to serdecznie zapraszamy do kontaktu.

Specjalizuję się w

branżach:


Administracja / sektor publiczny
AGD i RTV
Agencje reklamowe / domy mediowe / PR
Banki
FMCG

Internetowa
Media elektroniczne
Medyczna
Pocztowe, kurierskie, spedycyjne
Prasa
Sieci handlowe
Wyższe uczelnie

obszarach biznesowych:


Ewaluacja

Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Media
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Reklama (post-, pre-testy)
Retail (sprzedaż, dystrybucja)
Social media
Sondaże i opinia publiczna
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)
Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


Bulletin Board Discussion
CAPI
CATI
CAWI
Etnografia
Eye Tracking
FGI
FGI realizowane on-line
Internetowe metodą emisji ankiet (RTS)
Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy
OOH (badania reklamy zewnętrznej)
Wywiady w miejscach publicznych
Zautomatyzowane pomiary zachowań