fbpx
 
Avatar

Michał Krysztofiak

Kantar

Business Development Lead Analytics

Skontaktuj się ze mną
Badacz ilościowy. Pracę w branży badawczej rozpoczynał w 1995 :) jeszcze jako student socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, w dziale przetwarzania danych w firmie Demoskop. W latach 2000-2007 na stałe związany z GfK Polonia jako badacz pracując głównie dla branży telekomunikacyjnej i finansowej. Od 2008 w Kantar Polska (SMG KRC / Millward Brown) jako badacz/ analityk rynku pracujący zarówno dla branż dóbr trwałych i usług (ubezpieczenia, telekomunikacja, motoryzacja), jak i FMCG (branża tytoniowa, kosmetyczna i spożywcza).
Obecnie odpowiedzialny za komercjalizację obszaru analityki w ramach Kantar Analytics Practice, w tym modelowania ROI - Marketing Mix Modeling, Marketing ROI i Brand ROI.
Równolegle z pracą w branży badawczej aktor reklamowy i epizodysta oraz muzyk.

Specjalizuję się w

branżach:


Administracja / sektor publiczny
AGD i RTV
Agencje reklamowe / domy mediowe / PR
Banki
Budowlana

Farmaceutyczna

FMCG

Informatyczna
Internetowa
Media elektroniczne
Medyczna
Motoryzacja
Pocztowe, kurierskie, spedycyjne
Prasa
Przemysł
Rolnictwo
Sieci handlowe
Telekomunikacja
Transport pasażerski
Ubezpieczenia

obszarach biznesowych:


Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Media
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Prognozowanie i modelowanie
Retail (sprzedaż, dystrybucja)
Social media
Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


CAPI
CATI
CAWI
MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety)
Mystery shopping
Zautomatyzowane pomiary zachowań