Avatar

Michał Dobrowolski

eurobank

Specjalista ds Badań

Skontaktuj się ze mną
Absolwent psychologii społecznej na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu ze specjalizacją „Badania ilościowe i jakościowe”. Asystent badawczy w projektach empirycznych prowadzonych przez Katedrę Psychologii Politycznej i Historycznej. Posiada 8-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów badawczych (w latach 2011-2014 Research Executive w Pentagon Research, 2015-2016 w Mands Badania Rynku i Opinii). Realizował badania m.in. sponsoringu sportowego dla Spółek Skarbu Państwa, klubów sportowych oraz instytucji kulturalnych w Polsce. Od 2017 w departamencie Voice of the Customer w eurobanku.

Specjalizuję się w

branżach:


Banki

obszarach biznesowych:


Insighty konsumenckie
Social media
Sondaże i opinia publiczna
Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


Bulletin Board Discussion
CAPI
CATI
Eye Tracking
FGI realizowane on-line
Internetowe metodą emisji ankiet (RTS)
MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety)
OOH (badania reklamy zewnętrznej)
Panele internautów
Semiotyka
Telemetria