fbpx
 
Avatar

Klara Goss

Smyk S.A.

Specjalista ds. Badań Marketingowych

Skontaktuj się ze mną
Klara Goss (Piechowska) ukończyła profil statystyczny Instytutu Socjologii na Uniwersytecie Warszawskim. Z branżą badawczą związana od 2010 roku, rozpoczęła wtedy pracę w Gfk Polonia, od 2013 roku pracowała w IRCenter, a nastepnie od 2015 w SW Research jako Senior Project Manager, zajmowała się całościowym prowadzeniem projektów ilościowych. W tej chwili pracuje jako specjalista ds. badań marketingowych w Smyku. Pasjonatka spssa i excela.

Specjalizuję się w

branżach:


obszarach biznesowych:


Ewaluacja

Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Media
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Prognozowanie i modelowanie
Reklama (post-, pre-testy)
Retail (sprzedaż, dystrybucja)
Sondaże i opinia publiczna
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


Bulletin Board Discussion
CAPI
CATI
CAWI
Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy