fbpx
 
Avatar

Aneta Kowalczuk

MASMI Poland

Head of Quantitative Research Department

Skontaktuj się ze mną
Absolwentka Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego o specjalizacji metody badań społecznych i rynkowych oraz podyplomowych studiów analiz marketingowych w SGH. Od 2012 roku w MASMI Poland, gdzie zajmuje się koordynowaniem ilościowych projektów badawczych, zarówno o zasięgu lokalnym jak i międzynarodowym. Najbardziej lubi zajmować się analizą i wizualizacją danych oraz przygotowywaniem raportów z badań.

Specjalizuję się w

branżach:


Agencje reklamowe / domy mediowe / PR
Banki
Farmaceutyczna

FMCG

Sieci handlowe

obszarach biznesowych:


Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Sondaże i opinia publiczna
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


CAPI
CATI
CAWI
CL central location
Mystery shopping