Avatar

Magdalena Tokaj

IMM

kierownik ds. rozwoju badań

Skontaktuj się ze mną
 698 634 594
Socjolog cyfrowy, kierownik ds. rozwoju badań IMM. Specjalizuje się w badaniach niereaktywnych i analizie treści. Prowadzi szkolenia i zajęcia na uczelniach z zakresu wykorzystywania danych do planowania komunikacji marketingowej oraz mierzenia efektów kampanii promocyjnych i działań wizerunkowych. Jest autorką artykułów naukowych i opracowań w mediach branżowych oraz współautorką książki „Media360. Od analityki do sprzedaży”. Analityk mediów z ponad 10-letnim doświadczeniem. Projektuje i realizuje badania dla marek z szerokiego spektrum branży, w tym dla FMCG, Pharma, Automotive, Retail. Kończy rozprawę doktorską na USWPS z zakresu prosumpcji sieciowej w paradygmacie mixed method research. Bardziej niż w big data wierzy w smart data.

Specjalizuję się w

branżach:


Agencje reklamowe / domy mediowe / PR
Internetowa
Media elektroniczne
Wyższe uczelnie

obszarach biznesowych:


Ewaluacja

Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Media
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Social media
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


CAWI
FGI
FGI realizowane on-line
Psychometria
Zautomatyzowane pomiary zachowań