Avatar

Michał Stawski

Market Research Technologies (MRtec)

Associate Managing Director

Skontaktuj się ze mną
W branży badawczej od 2007 roku. Ekspert badań Mystery Shopper i Store Check, zrealizował kilkadziesiąt projektów lokalnych i międzynarodowych dla największych marek z branży FMCG, Finanse, Automotive, Retail oraz marek Luksusowych i Premium. W firmie International Service Check zajmował się prowadzeniem strategicznych projektów firmy oraz obsługą kluczowych klientów, następnie w Kantar TNS pogłębiał doświadczenie w sektorze Automotive i Finanse. Absolwent Administracji na Uniwersytecie Gdańskim.

W MRtec na stanowisku Kierownika Zespołu Badań Marketingowych.

Prywatnie uwielbia podróże, film i lotnictwo (zwłaszcza bezzałogowe).

Specjalizuję się w

branżach:


Administracja / sektor publiczny
AGD i RTV
Agencje reklamowe / domy mediowe / PR
Banki
Budowlana

Farmaceutyczna

FMCG

Informatyczna
Internetowa
Media elektroniczne
Medyczna
Motoryzacja
Pocztowe, kurierskie, spedycyjne
Prasa
Przemysł
Rolnictwo
Sieci handlowe
Telekomunikacja
Transport pasażerski
Ubezpieczenia
Wyższe uczelnie

obszarach biznesowych:


Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Reklama (post-, pre-testy)
Retail (sprzedaż, dystrybucja)
Sondaże i opinia publiczna
Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


CATI
CAWI
CL central location
Internetowe metodą emisji ankiet (RTS)
Mystery shopping
OOH (badania reklamy zewnętrznej)
PAPI
Retail audit