fbpx
 
Avatar

Aleksandra Smoter

OpinionWay Polska

Senior Project Manager

Skontaktuj się ze mną
Absolwentka socjologii UJ. Badaczka ilościowa. Stuprocentowy millennials. Z branżą badań marketingowych związana od 2014 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywałam w TNS Polska/Kantar oraz w domu mediowym Wavemaker. W tym czasie realizowałam m.in. projekty shopperowe, testy produktów, badania komunikacji, trackingi oraz badania trendowe. Obecnie, jako Senior Project Manager, wspieram klientów insightami konsumenckimi w OpinionWay Polska. Prelegentka Forum IAB i Kongresu Badaczy.

Specjalizuję się w

branżach:


AGD i RTV
Agencje reklamowe / domy mediowe / PR
Banki
Budowlana

Farmaceutyczna

FMCG

Medyczna
Sieci handlowe
Ubezpieczenia

obszarach biznesowych:


Insighty konsumenckie
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Media
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Reklama (post-, pre-testy)
Retail (sprzedaż, dystrybucja)
Social media
Sondaże i opinia publiczna
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)
Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


CAPI
CATI
CAWI
CL central location
Etnografia
FGI
FGI realizowane on-line
IDI
IDI realizowane on-line
Panele internautów
PAPI
Semiotyka
Wywiady w miejscach publicznych