fbpx
 
Avatar

Magdalena Łukasik

Koordynator ds. badań i analiz

Skontaktuj się ze mną
Od 5 lat w trzecim sektorze, gdzie realizuję ewaluacje programów społecznych, badania U&A oraz insight. Wspieram kampanie reklamowe - tworzenie ich komunikacji, targetowanie oraz monitoring efektywności. Zajmuję się też komunikowaniem skuteczności organizacji poprzez dane. Hobbistycznie podejmuję tematy semiotyczne w komunikacji marki. Interesuje mnie myślenie wizualne, które wdrażam w raporty w badań.

Specjalizuję się w

branżach:


Agencje reklamowe / domy mediowe / PR

obszarach biznesowych:


Ewaluacja

Insighty konsumenckie
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Media
Prognozowanie i modelowanie
Social media
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)
Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


CAPI
CATI
CAWI
Diady/triady
Etnografia
FGI
IDI
Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy
Semiotyka