fbpx
 
Avatar

Marcin Hinz

OpinionWay Polska

Head of Qual

Skontaktuj się ze mną
Antropolog kulturowy, specjalizujący się w badaniach marketingowych i społecznych. Od kwietnia 2023 r. rozwijam dział badań jakościowych w OpinionWay Polska. Wcześniej m.in. Senior Research Manager i Public Affairs Officer w Ipsos Polska.

Prelegent konferencji branżowych (dwukrotnie wyróżniony w konkursie na najlepsze wystąpienie Kongresu Badaczy), autor publikacji z zakresu badań i kultury. Członek rady programowej 1. Festiwalu Insightów i Innowacji INSUMMIT, współpracownik fundacji MISO.

Absolwent etnologii i antropologii kulturowej (UW) oraz studiów Badania społeczne i rynkowe w praktyce (Collegium Civitas). Wcześniej przez kilka lat związany z sektorem kultury.

Specjalizuję się w

branżach:


Administracja / sektor publiczny
Agencje reklamowe / domy mediowe / PR
Banki
Budowlana

FMCG

Internetowa
Pocztowe, kurierskie, spedycyjne
Sieci handlowe
Telekomunikacja
Wyższe uczelnie

obszarach biznesowych:


Ewaluacja

Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Retail (sprzedaż, dystrybucja)
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)
Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


CAPI
CATI
CAWI
Diady/triady
Etnografia
FGI
IDI
MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety)
Mystery shopping