Avatar

Marcin Hinz

Ipsos

Research Manager

Skontaktuj się ze mną
Antropolog kulturowy (IEiAK UW) oraz absolwent studiów „Badania społeczne i rynkowe w praktyce” (Collegium Civitas & Millward Brown). Badacz przede wszystkim jakościowy, na co dzień zajmuje się badaniami rynku, w szczególny sposób koncentrując się na społeczno-kulturowych aspektach badanych zjawisk. Wcześniej przez kilka lat związany z sektorem kultury.

Specjalizuję się w

branżach:


Administracja / sektor publiczny
Agencje reklamowe / domy mediowe / PR
Banki
Budowlana

FMCG

Internetowa
Pocztowe, kurierskie, spedycyjne
Sieci handlowe
Telekomunikacja
Wyższe uczelnie

obszarach biznesowych:


Ewaluacja

Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Retail (sprzedaż, dystrybucja)
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)
Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


CAPI
CATI
CAWI
Diady/triady
Etnografia
FGI
IDI
MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety)
Mystery shopping